کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیان و نوژان

خبر... خبر...

1393/5/2 13:51
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز پسرم یه راه حلی به نظرش رسیده برای اینکه بیاد تو اتاق ما بخوابه(تو این یک سال هیچ مقاومتی برای تو اتاق خودش خوابیدن نداشته اما تازگی ها خیلی دوست داره بیاد تو تخت ما در حالیکه تو تمام عمرش فقط یک شب تو تخت ما خوابیده)

کیان:بریم یه نی نی کوچولو بخریم اون تو تخت من بخوابه تا منم چون جا ندارم بیام تو تخت شماキラキラ のデコメ絵文字

 

کیان:بابا تو این همه میری سر کار پولات و چه کار میکنی記号だよ。はてな3 のデコメ絵文字

بابا:برای چی پسرم!? のデコメ絵文字

کیان:برای اینکه من هر چی اسباب بازی میخوام مامانم میگه من پول ندارم!? のデコメ絵文字

(خوب چی بگم اگه اینم نگم که هر روز باید بریم اسباب بازی فروشی)

 

بابا:کیان مامان و دوست داری記号だよ。はてな2 のデコメ絵文字

کیان:بله

بابا:چرا記号だよ。はてな のデコメ絵文字

کیان:واسه اینکه مامانم موهاش بلنده ،با من خوبی میکنه ،قیافه اش هم با همه فرق میکنه

بابا: منو چی !? のデコメ絵文字

کیان: تو رو نمیدونم چی بگمグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字قیافه ات خوبه ها اما کاش موهات یه ذره جلوتر بود*グーミン* のデコメ絵文字

(حالا تا هفته قبل باباش از همه خوشگلتر بوده ها)

 

 

پسرم پولاش و جمع کرده و قراره بریم با پولاش اسباب بازی بخره *グーミン* のデコメ絵文字

کیان: امروز حتما میریم اسباب بازی بخریمグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

مامان:بله پسرم حتماサンリオ のデコメ絵文字

کیان: مامان تو خیلی مامان مهربونی هستی ハートだよ。1つ のデコメ絵文字،من احساس اسباب بازی ای دارمハートだよ。1つ のデコメ絵文字،من آدم اسباب بازی داری هستمкапля дождя

(مامان جان من اصلا دلم نمیخواد برات بنویسم که فقط تو همین ماه تو چند تا اسباب بازی خریدی چون شاید بعضی ها یه جور دیگه برداشت کنن اما تو خودت برای یه اسباب بازی هرچقدرم کوچیک یه عکس العمل هایی نشون میدی که یکی ندونه میگه این بچه تا به حال هیچی نداشته!!!!! حالا ما تازه انقدر سعی میکنیم این اسباب بازی خریدن از حد نگذره و بفهمی که یه وقتایی هم نمیشه اما مگه شما کوتاه میای!!! و خوب این بارم قول داده بودم پولات که زیاد شد بریم اسباب بازی بخریم و چون این ماه بابات برات فقط هزار تومنی نو آورده تو فکر میکنی دیگه خیلی زیاد شده و باید بریم اسباب بازی فروشی فکر کنم باید جای پولات و از پاکت به قلک منتقل کنیم تا نبینی چقدر شدن!!! )

اینا جمله های پسرمه وقتی برای اولین بار تو عمرش داره ابراز گرسنگی میکنه الان ساعت 2 نیمه شبه و آقا شام نخوردن و بیدارن!!!!!

کیان: مامان گردنم درد میکنه!! اصلا حوصله ندارم!!الان اجتماعی(اشتها) هم دارم!!

 

بعد از خوردن چند تا قاشق غذا ...........

کیان: مامان چقدر اتفاقای بد برام میفته گرسنه امه !!! خوابم میاد!!تازه الان اشتهایی هم دارم

(چقدر این غذا خوردن برات اتفاق نا خوشایند و تلخیه)

 

 

کیان: مامان من وقتی بزرگ بشم و بابا بشم مامان بچه ام از یه جایی میاد؟؟؟؟؟؟

مامان : بله پسرم شما بزرگ میشی با یه خانمی که دوستش داری ازدواج میکنی و اون میشه مامان بچه ات!!!!!!

کیان :مامان اشتواس یعنی چی؟niniweblog.com

مامان : یعنی شما داماد بشی و یه خانم خوشگل هم بشه عروس به این میگن ازدواج.niniweblog.com

فردای اون روز:

کیان : مامان استراچ یعنی چی؟؟؟؟؟؟

مامان : منظورت و نمیفهمم چی میگی؟

کیان : مامان همون که گفتم مامان بچه ام از کجا میاد تو گفتی از استراج میاد اون استراج و دوباره برام بگو!!!!

مامان:قه قهه

دیگه باید بخورمت این طوری نمیشهniniweblog.com

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان مینا
12 مرداد 93 10:57
ای جان اون استراج رو خوب اومده یه راه حلهایی میگن که ادم شاخ درمیاره مثل الینا الینام با غذاخوردن مشکل داره همش با جایزه و بستنی و این حرفها غذاشو میخوره تا بهش جایزه بدیم که بیشتر جایزش بستنیه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
کیان با هیچی غذاش و نمی خوره و اگرم بخوره و بگه سیر شدم انقدر کم خورده اندازه غذای بچه یک ساله!!!!!!!
مامان مریم
12 مرداد 93 11:40
واااااااااااااااای الان پست جدیدو دیدم مریــــــــــــــــــــــــم مبارکه مقوله مورد علاقه جدید کیان ازدواجه فکر کنم عشقم تا صبح خوابشو دیده ای جاااااااااااااااااانم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
میبینی این پسرا از کی تو فکرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان آیدین
12 مرداد 93 11:42
مریم ..... مریم.... مریم..... من عاشق این تشخیص علاقه از روی قیافه ام موهای تو بلنده خوشگلی و باباشم باید بلند کنه خییییلی شکره این پسر
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خودم همیشه دوست داشتم کیان به ظاهر اهمیت بده از این نظر که خودش آذم خوش تیپی باشه اما انگار بر عکس شده خودش و اصلا نمیبینه اما خیلی مواظب بقیه ست
مریم مامان آیدین
12 مرداد 93 11:44
ای جونم ببیون چقدر فکر کرده که راه حل به نظرش رسیده که نی نی بیاری این میاد پیش شما حالا اگه بهش بگی برعکسه و جای نی نی کوچولو پیش شماست و اون هرزگاهی هم دیگه نمیشه بیاد تختتون چون دیگه جا نیست جی میـــــــــــــــشه!!! الهی آخه چرا انقدر با غذا خوردن درگیره؟؟؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آخه همیشه من بهش میگم اگه یه نی نی دیگه داشته باشیم اون کجا بخوابه؟ بچه ام هم کلی فکر کرده تا به این نتیجه رسیده
مریم مامان آیدین
12 مرداد 93 11:47
مریم این داستان اسباب بازی اپیدمیه!!! آیدین دیگه جلوی اسباب بازی فروشی داستان درست نمیکنه و خیییییلی باکلاس میگه من خودم همشو دااااااارم ولی هرجا و هرچی تو خونه رو عکس و تی وی ببینه میگه برام میخری؟؟؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای مریم کیان قبلا این طوری بود اما جدیدا میگه حالا بریم تو شاید یه چیزی داشت که من نداشته باشم!!!! فکر کن
مامانِ یسنا
12 مرداد 93 17:07
چه فکر خوبی. مامانی این بهترین راهه. یه نی نی بخرین واای قربونت برم. احساس اسباب بازی ای رو خوب اومدی. استراچ.... خیلی عسلی آقا کیان
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون شما لطف دارین
مامانِ یسنا
12 مرداد 93 17:08
راستی چرا این پستو من قبلا ندیده بودم.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
هر دوتا پست و پشت سر هم گذاشتم آخه آماده بودن فقط عکس نداشتن که یه دفعه اضافه کردم
مامان کیان
13 مرداد 93 10:12
چقدر با مزست این کیان گل .شاید دلش نی نی میخواد مامانش؟؟ استراج که نگو من موندم ..........والا..... خلاصه خیلی شیرین زبونه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان جون
16 مرداد 93 6:18
ماشاالله به این پسر خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه. آدم وقتی میبینه بچه اش داره اینجوری براش حرف میزنه، نظر میده ، فقط دوس داره بچه شو بخوره. من قربون این شیرین زبونیات بشم خاله جون. ایشالله بزرگ بشی و با یه مامان خوشگل واسه بچت استراج کنیییی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
مامان فرانک
19 مرداد 93 11:30
ای جونم فدای اون استراج گفتنت
مامان فرانک
19 مرداد 93 11:45
مریم جون ببین چقدر فکر کرده این گل پسر تا اینکه شما رو راضی کنه بیاد پیش شما بخواب از حرفای قشنگش کلی خندیدم و لذت بردم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آره واقعا اوایا براش یه معظل بود که نی نی کوچولو بخریم کجا بخوابه آخه تخت نداره اما الان هم برای خودش هم برای نی نی یه راه حل خوب پیدا کرده
مامان جونم(سوگند من)
21 مرداد 93 13:57
قربونت برم خاله جوووووونی من این پست و نخونده بودم خیلی برام شیرین اومد کیان واقعا اقاست میشه گفت بزرگ مرد کوچک مامانیش باید خیلی مراقبش باشی این پسر باهوش و دوست داشتنی وای مریم جون من چی میگم معلومه که مراقبشی از اون حرفها بودا کیان جون دوست داریم ایدین و کیان و مهراد تنها پسرهای دوست داشتنی هستند که واقعا از صمیم قلبم دوسشون دارم و حس خوبی دارمبهشون چون هم خوشگلن هم خوشتیپ هم شیر زبون و ناناز هم گزینه های بسیار مناسب برای دخملماخه دم بخته
مریم(مامان کیان)
پاسخ
الهی قربونت بشم فائزه جون ممنون که انقدر حواست به پسر من هست از الان بگما پسر من خاطر خواه زیاد داره دخترت باید خیلی زرنگ باشه و رقبا رو از میدون بیرون کنه
فاطمه & فائزه
17 شهریور 93 20:14
سلام نااااااااازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال مییشیم اگه با تبادل لینک مافقید خبرم کنید نظر فراموش نشع لطفا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی عزیزم