کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کیان و نوژان

بازم کیان و حرفاش

1393/4/29 23:04
350 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یکی از اسباب بازی هاش شکسته و اصرار که قطعه شکسته شده رو از توش در بیارین!

من و باباش هم نتونستیمسوال

نشسته یه گوشه و با بغض میگه :"اصلا یه زندگی خوب هم واسم نساختین، شما اصلا من و خوشحال نمی کنین".

 

 

چند دقیقه بعدش میخوام غذاش و بیارم میگه مامان سس هم بیار منم گفتم چشم

اونم سریع جواب داد :"چقدر خوشحالم اصلا شما خیلی زندگی خوبی دارین!"

 

بابام داره باهاش صحبت میکنه و سر یه موضوعی از کیان مثلا شاکی شده کیان هم یه بار رفته و مثلا بهش توضیح داده،

بابام دوباره اومد و شاکی شد کیانم بهش گفت :"اون حرفا که بهت گفتم یه سوماٌ هم داشت!"

بابام گفت سوماٌ چیه؟ میگه :" اولاٌ و دوماٌ و قبلا بهت گفتم اینم سوماٌ اش ........

 

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مریم مامان آیدین
30 تیر 93 0:48
واااااااااااااای مریم یعنی من عاشقشم این جمله هلرو از کجا میاره؟؟؟ من مردو اون سوما داشتشم خیلی ادبی و باحال جمله چینی میکنه بازم دلم خوااااااست خییییییلی ببوس شیرین زبونمو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مریم اینا دقیقا عین جمله هاشه اما من اصلا این اخلاقش و دوست ندارم دلم نمیخواد بچه حاضر جوابی باشه کیان اصلا فیلم نمی بینه کارتون هم چند تا انتخابی خودم و میبینه من و باباش هم تو خونه کلی مواظب حرف زدنمون هستیم اما انگار وقتایی که ما فیلم میبینیم و فکر میکنیم بچه مون داره بازی میکنه حواسش به تی وی هست ................
مامان مینا
30 تیر 93 11:41
ای جان دلم مریم جون به نظر من تو این دوره زمونه مخصوصا پسرا باید بتونن از خودشون دفاع کنن و سر و زبون دار باشن این یه ور مسئله هست یه ورشم اینه که احترام بزرگترارو نگه داره .که باید بتونه این دو رو تفکیک کنه ولی هنوز زوده و فقط میخاد باحرفاش و کاراش نشون بده که بزرگ شده و جوابی برا کاراش داره . قربوووونش برم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای مینا جون انقدر باباش در مورد احترام به بزرگترها باهاش صحبت میکنه و بهش توضیح میده............. اما خودم کاملا میفهمم نمیتونه اینا رو از هم تفکیک کنه از طرفی هر چی میگه مامان بابام هی قربون صدقه اش میرن کیانم فکر میکنه کار خوبی کرده!!!!!!!!
مامان فرانک
30 تیر 93 13:51
ای جونم اون سوما خیلی جالب بود عاشقتمممممم خاله جون
شیما مامان شاهین کوچولو
30 تیر 93 13:56
وای چ بامزه مردم از خنده. مخصوصا اونجا که میگه یه زندگی خوب واسم نساختین ماشاله چ زبونی داره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
اصلا خودم هم نمیدونم این جمله ها رو از کجا میاره؟؟؟
مامانِ یسنا
31 تیر 93 0:37
سوما بازم از حرفاش بزار خیـــــــــــلی باحاله ...اصلا شما زندگی خوبی دارین...مردم از خنده
مامان امیرصدرا
31 تیر 93 8:15
خداحفظش کند عجب حرف هایی میزند
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
اقازاده
31 تیر 93 9:36
ماشالله که چقد شیرین زبونه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون شما لطف دارین
ساناز
31 تیر 93 16:06
مریم جون ماشالا خیلی بامزه و شیرین حرف میزنه کیان جووون کلی ببوسش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون
مامان سهند و سپهر
1 مرداد 93 7:55
هزارماشالا به این پسر شیرین زبوووووووووووون
مامان سهند و سپهر
1 مرداد 93 11:54
مرسی عزیزم از اینکه اینهمه لطف داشتی و پست ها رو نگاه کردی فدااااات. مریم جون همه مطالب توی موضوعات نیستن هاااا از انتهای صفحه وبلاگم برو صفحات از 1 تا گمونم 12 هستش برو صفحه آخر شروع کن به دیدن هر وقت حوصله و فرصتشو داشتی البته بوووووووووووس
مریم(مامان کیان)
پاسخ
فعلا تمام اونایی که تو موضوعات بود همه رو دیدم اما برا همه شون کامن نزاشتم سر فرصت حتما همه رو میبینم
مامان آریسا
3 مرداد 93 22:58
خدا براتون حفظش کنم من عاشق بچه هایی هستم ک تو حرف کم نمیارن و در کل سرزبون دارن الهییی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون امیدوارم دختر کوچولوی شما هم ناز و سلامت به دنیا بیاد
الهه مامان سلما
4 مرداد 93 3:14
تو ما را میکشی آخر کیان... مگه دستم به لپت نرسه!!
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم الهه جون
مامان جونم(سوگند من)
7 مرداد 93 12:29
سلام مریم جون عیدتون مبارک اخه من قربون حرف زدنت بشم خاله جون میام میخورمت خوشمزه من مریم جونم ممنونم این چند روز بهم سر میزدی خیلی مهربونی گلم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس کیان عزیزمو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم
مامان مینا
11 مرداد 93 10:26
سلام خانومی چرا آپ نمیکنی دلم برا کیان و کاراش و حرفاش تنگ شده .
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خیلی ممنون راستش دو تا پست نوشتم و آماده است اما عکساش و هنوز تو لبتاپ نریختم و البته آپلود کردنش هم که خیلی حوصله میخواد چشم تو اولین فرصت عکسا رو اضافه میکنم