کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

کیان و نوژان

خبر... خبر...3

1393/7/24 18:16
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام星っ☆ のデコメ絵文字

بازم اومدم تا حرفای خوشگل پسرم و براش ثبت کنم تا یادم بمونه و خودش هم یه روزی با خوندنشون کیف کنهآرام

قبلا زیاد این کار و نمیکردم اما تازگی ها وقتی وبش و میخونم یه چیزایی میبینم و میخونم که خودم اصلا یادم نبوده و همین قضیه انگیزه ای شد برای اینکه یه کم مطالب و با جزئیات بیشتری بنویسم星だよ。3つ のデコメ絵文字

 

かわいい のデコメ絵文字داریم میریم عروسی و باز سیل سؤالای فلسفی کیان شروع شده در مورد ازدواج و خانواده:

مامان چرا مامان جون اینا هم اندازه ما سه نفرن؟

مامان جان مامان جون اینا قبلا 6 نفر بودم بعد من و خاله هات که ازدواج کردیم فقط مامان جون و باباجون موندن و خاله حدیث....

مامان یعنی خاله حدیثم ازدواج میکنه؟

بله پسرم.

مامان با کی ازدواج میکنه؟

ما که نمیدونیم با یه آقا که ما الان نمیشناسیمش!!!

بعد مامان جون و بابا جون میشن 2 نفر؟

بله پسرم.

بعد هم مامان جون ازدواج میکنه و باباجون تنها میمونه؟白黒、シンプル のデコメ絵文字

بعد باز تو ضیحات ما در مورد ازدواج نکردن مامان بابا ها و تجدید فراش شروع شد白黒、シンプル のデコメ絵文字

 

ありすさんリクありがとう 森ガール風? いってみよ~(^O^) のデコメ絵文字بازم کیان داره در مورد خواهر برادرای احتمالی آینده اش میپرسه :

اینکه اگر خدا بهش یه خواهر بده چه کار کنیم؟

خوب معلومه میریم از خدا یه برادر هم براش میگیریم ....ありすさんリクありがとう 森ガール風? いってみよ~(^O^) のデコメ絵文字

かわいい のデコメ絵文字 باباییش میخواد موهاش و مرتب کنه و کیان هم اصلا ثابت نمی ایسته و عباس مدام داره میگه کیان یه لحظه وایسی کارم تموم میشه ها اما کیان داره کار خودش و میکنهにゃ子ちゃんリクありがとう!(b^ー°)もわもあん のデコメ絵文字

منم گفتم عباس اگر بتونی یک دقیقه کیان و ثابت نگه داری جایزه داری!!

یه دفعه دیدیم کیان کلا راه افتاد از پیش باباش رفت 白黒、シンプル のデコメ絵文字

صداش کردم میگم کیان کجا؟

جواب میده میخوام یه کاری کنم به بابا جایزه ندی

° * های emoji نگارش نور زیبا آبی / آبی / از / قلب * °مامان من بزرگ بشم شکل بابام میشم؟

بله پسرم همه پسرا شکل باباشون میشن.

اما من دوست ندارم شبیه بابام باشم میخوام شبیه تو بشمハート トス のデコメ絵文字

چرا مامان ؟

آخه تو خوشگلی تو قیافه ات خیلی خوبه من فقط از قیاقه تو خوشم میادクローバー のデコメ絵文字

عزیزم بابا هم که قیافه اش خیلی خوبه منکه خیلی از قیافه اش خوشم میاداز Emoji از قلب

مامان بابا فقط یه دونه قیافه اش خوبه اما قیافه تو بی نهایت خوبه

(الهی قربون این حرف زدنت بشم عزیزم من تو رو نداشتم چه کار میکردم قلب کوچولوم)ハート のデコメ絵文字

° * های emoji نگارش نور زیبا آبی / آبی / از / قلب * °موقع خواب یه کم کرم مرطوب کننده زدم و میرم پیشش :

مامان من به تو افتخار میکنم که انقدر بوی خوب میدیاز Emoji INCO

مامان حالا بهم میگی این بوی چیه؟

بله پسرم یه ذره کرم زدمآرام

مامان میشه برای منم بزنی تا منم بوی خوب بدم بعد تو هم به من افتخار کنیハート+くるくる のデコメ絵文字

(به خدا وقتی این حرفا رو میزنی قلبم درد میگیره عزیزم)ありすさんリクありがとう 森ガール風? いってみよ~(^O^) のデコメ絵文字

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان سمانه
26 مهر 93 16:44
سلام مریم جون ؛ الهی فدای کیان جون بشم ک اینقد بامزه س، سوالا فلسفی کیان جون در مورد مامان جونش اینا خیلی بامزه بود ،دنیای بچه ها خیلی قشنگه... این آقا پسر چقد ب باباش حسادت میکنه ، از قدیم گفتن 2 تا مرد نمیتونن با هم تو یه خونه زندگی کنن !!!!!!مریم جون کیان دیگه مرد شده ... ما میگیم شما خوشگلی شما بگو نه ، باز ، از قدیم گفتن ک حرف راست رو از بچه بشنوین خوشگلی دیگه خانوم ، و معلوم شد ک خوشبو هم هستین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلامقربونت بشم سمانه جونم شما با چشمای خوشگلت میبینی
مریم مامان آیدین
26 مهر 93 16:46
مریم خیییییییییییییییییلی بامزه بودن من قربون برم که تو ذهنش زن ها ازدواج میکنن و مردها تنها میمونن ای جووووووووووووووونم که مامانت بی نهایت خوشگله و بابات یه دونه یعنی عااااشق فرارشم که باباش جایزه نگیره خوب مریم چون یواش یواش به فکر یه (برادر) هم باش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
میبینی تو ذهن این وروجک من چی میگذره همه میگن تقصیر تو انقدر باهاش حرف میزنی و براش توضیح میدی این شکلی شدهاون برادر و خوب اومدی
مریم مامان آیدین
26 مهر 93 16:49
آیدین هم حس بویاییش خیلی فعاله یه مدته ما عطر میزنیم اصرار داره به اون هم بزنیم و محمد گاهی از عطر خودش بهش میزنه ولی من مخالفم و میگم بوش اذیتش میکنه و براش زوده ای جونم که کیان دوست داره خوش بو بشه که بهش افتخار کنی مریم این کلمات رو از کجا یاد میگیره؟؟؟باهاش کتابی خرف میزنین؟ ببووووووووووووووووووووووووووس کیان افتخاریمو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
کیان کلا روی بوی آدما خیلی حساسه اما هیچوقت از ما عطر نخواسته ولی بوی این کرم من و خیلی دوست داره
شيوا
26 مهر 93 19:25
قربون کیان جون با این حرف زدنش مامانی چرا قلبتون درد میگیره؟؟؟؟شاید منظورتون اینه که خیلی ذوق میکنین , نه؟؟؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
از بس احساساتی میشم حس میکنم قلبم فشرده میشه
مامانِ یسنا
26 مهر 93 21:18
چقد تو شیرین زبونی عزیــــــــــزم. خییییییییلی باحالی ، خیییییلی زیاد. ممنووونم از اینکه موجبات خنده و شادی مارو فراهم میکنی ممنوووووووووووووووووووووونم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
فائزه مامانه سوگند
27 مهر 93 12:07
قربون شیرین زبونیاش برم من که با خوندش ما لذت میبریم از الان معلومه کیان جونم هوای خانمها رو بیشتر داره نازی عزیزم مامانت همیشه به تو افتخار می کنه می بوووووووووسمت خاله جونی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
عزیزم خدا نکنه ممنونم فائزه جون
بابای ملیسا
27 مهر 93 21:48
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان ناهید
27 مهر 93 23:05
سلام عزیزم مریم جون خوبید آخ که دلم نیومد با اینکه دیر وقت بود پست را تا آخر نخونم کیف کردم با این شرین زبونیهای اقا کیان فدات بشم خاله جون اینقدر سوالات قشنگه مریم جون راست میگی منم چقدر از سوالات قشنگ فاطمه می گذرم یعنی تا یه کم وقت کنم بیام بذارم یادم میره چی گفته این بچه ها چقدر دنیای شیرین وقشنگی دارن تلنگر خوبی بود برای من منم سعی می کنم از این به بعد این کارو کنم ممنونم مریم جون خدا کیان را 200 سال زنده وسلامت نگه داره زیر سایه شماها
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام ناهید جان خیلی ممنون یه پست و ثبت موقت کنید و هر بار فاطمه جون هر چی پرسید اونجا ثبت کنید و بعد از چند روز تو وبلاگ ثبتش کنیداین طوری همه اش یادتون میمونه
مامان ناهید
27 مهر 93 23:06
مریم جون در اون مورد خیاطی من در خدمتم مراحمید عزیزم اگه بتونم کاری کنم خوشحال میشم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم ناهید جون اینایی که تو دستمه تموم شه حتما مزاحمتون میشم
مامان کیان
28 مهر 93 11:29
سلام عزیزم خوبی خانوم کیان جون خوبه ؟چه میکنی با شیرین زبونیهای پسر شیطون بلات ...ما تو ارومیه زندگی میکنیم .حتما یه روز به ارومیه بیاین شهر قشنگیه با آب و هوای خوب من که با دنیا عوضش نمیکنم.خوشحال میشم بیاین ....امروزم که برف باریده هواش انقدر تمیزه که اصلا دلم نمیخواد بشینم تو خونه همش دلم میخواد برم بیرون .حتما آدرسمون رو واستون میفرستم تابستون بیاین باشه عزیزم ....
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزم قربون محبتت چرا که نه حتما بهتون سر میزنیمخوب کیان جون و خوب بپوشون و بزنین بیرون امیدوارم بهتون خوش بگذره
مامان ریحانه
28 مهر 93 18:35
سلام عزیزم افتخار اینو دارم که شما رو لینک کنم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خواهش میکنم منم لینکتون میکنم
مامان ناهید
26 آبان 93 23:18
مریم جون اینکه گفتید ثبت موقت کنید خیلی خوب بود راهنمایی بسیار خوبی بود ممنون عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قابل شما رو نداشت