کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیان و نوژان

پولدار

1393/2/12 20:15
620 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

سلام به همه اندر افاضات آقازاده باید بگم:

دیشب رفتیم امامزاده صالح همه روبروی حرم ایستاده بودن و دعا میخوندن و گریه میکردن یه خانمی هم کنار ما زیر چادرش ریز ریز گریه میکرد که سیل سوالات کیان شروع شد تا رسید به اینکه چرا همه اینجا ایستادن و دعا میخونن؟ منم گفتم خوب هر کی یه چیزی از خدا بخواد میاد اینجا و دعا میکنه خدا بهش بده تو هم الان میتونی یه دعا بکنی کیان هم فکر کرد و گفت : من از خدا میخوام که پولدار شم !!!!!عینک دیدم یه دفعه خانمه سرش و از زیر چادر آورد بیرون ... به کیان گفتم پولدار شی که چه کار کنی ؟ جواب داد: میخوام برا خودم تانک پلاستیکی و مسلسل پلاستیکی بخرم(کیان چند تا تانک داره که همه با باطری کار میکنن و اونم میگه من پلاستیکی اش و میخوام که نه راه بره و نه کوکی باشه ما هم هنوز پیدا نکردیم!)خلاصه خانم طاقت نیاورد و شروع کرد قربون صدقه کیان رفتن و چند بار پشت سر هم گفت هزار ماشااله چقدر نازه براش اسفند دود کنید !!به صورت خانمه نگاه کردم بینی عملی و گونه و .... خلاصه کلا پولدار میزد !! بعد به کیان گفت عزیزم برا منم دعا کن ! کیانم با همون حالت عادی گفت : برا تو هم دعا میکنم پولدار شی!!!!!!!تعجبسکوت وای هنوز جواب حرفای قبلی کیان و به خانمه نداده بودم که دوباره این و گفت منم دیگه هیچی نگفتم خانمه هم کج شد و موهای کیان و بوسید و رفت ....... الان با خودش میگه اینا چقدر بدبختن بچه شون که تو آرزوی اسباب بازی پلاستیکی مونده کلا هم فقط از خدا برای همه پول میخواد!!!

گاهی میگم کاش کیان انقدر روابط عمومی و اجتماعی بالایی نداشت و انقدر راحت با همه حرف نمیزدخجالت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان کیان
12 اردیبهشت 93 23:20
اینکه کیان روابط عمومیش خوبه که عالیه نگران نباش عزیزم کلا کیانا همه این مدلن پسر منم با اینکه حرف نمیزنه ولی روابط عمومیش بیست.انقدر که تو جمع مامان یادش نمی افته
مریم(مامان کیان)
پاسخ
کیان من که تو خونه هم خیلی یاد من نیست!!!
مامان سهند و سپهر
13 اردیبهشت 93 10:58
عزیزم ولی مریم جون خیلی خوبه که راحت حرفشو میزنه یعنی عالیه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آخه یه جاهایی یه چیزایی میگه که اصلا جوابی ندارم براش
مامان ابولفضل
13 اردیبهشت 93 12:03
فداي شيرين زبونياش... اتفاقا خيلي هم خوبه كه روابط عموميش بالاست... راحت حرفشو ميزنه...
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آخه واقعا یه جاهایی کم میارم!!
مریم مامان آیدین
17 اردیبهشت 93 11:39
وااااااااااااای چه پسر شیرین زبونی مریم جون آیدینم عاشق ماشینای پلاستیکیه و یدونه از این بساطای رو زمین براش تو سفر خریدیم و از همه ماشینای خوشگل و رنگو وارنگ و گرونش بیشتر دوسش داره کیان نازتو ببوس مامانی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
حالا علایق اش عوض میشه کیان دیگه با ماشیناش بازی نمیکنه الان دور تفنگه!!!
مامان فرانک
18 اردیبهشت 93 15:28
آخه خاله جون این حرفها رو نزن چشم میخوری
مریم مامان آیدین
19 اردیبهشت 93 1:18
ای وااااااااااااااای نههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس من با این 56 تا ماشین چیکار کنم؟؟؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
هیچی عزیزم خیلی خوشگل میچینیدش تو ویترین اسباب بازی هاش همیشه هم شیک و مرتب میمونه الان مدتهاست ویترین کمد کیان یک دست از بالا تا پایین ماشینه هیچ وقت هم حتی یه دونه اش و بر نمیداره
مریم مامان آیدین
20 اردیبهشت 93 11:38
مریم جونم من شمارو لینک کردم خانومی عزیزم دقت کردی ما مامانا چقدر چشمامون شوره همین که از چیزی از بچه هامون تعریف میکنیم سریع چشم میخورن خدا حفظش کنه کیان کوچولورو
Maryam
24 اردیبهشت 93 7:26