کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

کیان و نوژان

بازی

1393/4/19 13:43
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبمآرام

امروز اومدم یکی از بازی های محبوب پسرم و براش بزارم البته عکسا کاملا یک طرفه است یعنی نقش های دیگه بازی من و پدرش تو عکسا نیستیم اما خوب دیدنش هم خالی از لطف نیست

 

              

 

اول میای میگی مامان میشه لباسای جنگی ام و بپوشم منم اگه لباسات تمیز باشن میگم باشه لباسای محبوب کدومن؟؟؟ بولوزی که روش عکس برق داره و خیلی خطرناکه و شلوارک ارتشی ای که انقدر تو مغازه برای خریدنش اصرار کردی که نزدیک بود فروشنده مجانی بده بهتخندونک

بعد هم نوبت ادوات جنگی میشه که کامل کامل حتی سرنیزه برای خنثی کردن مین تعجب(که البته سرنیزه مذکور چند روز پیش تو پارک جا مونده و شما هر روز یادش میفتی و گریه و بغض به خاطر دلتنگی برای سرنیزه و هر روز سر زدن به مغازه که از اونا آورده یا نه!!!!!!)

خلاصه آماده که شدی نقش من و بابات هم مشخص میکنی و با فرمانروایی کامل شما جنگ شروع میشه.....

خودت تعییین میکنی دشمنا کجان؟ خودت تعیین میکنی من و بابات با چی بجنگیم و ..........

خلاصه که عاشق این بازی ای و تا همه دشمنا کاملا قلع و قمع نشن بازی تموم نمیشهخطا

قربونت بشم که تو پارک هم فقط میخوای با بچه ها سرباز بازی کنی و برات عجیبه که چرا اونا با تاب و سرسره بازی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه که این بار بعد از بازی حاضر شدی ازت عکس بندازم چون به قول خودت خیلی خوش تیپ شده بودی و عکسات خیلی قشنگ میشدنبوس

 

عزیزمی سرباز کوچولو که همه علایق و بازی هات دوره ای بودن و بعد از یه مدت فراموش میشدن به جز این یکی که انگار خیلی جدیه ..........

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مریم مامان آیدین
19 تیر 93 14:31
الهـــــــــــــــــــــــی من تا حالا این همه عشق جنگ یه جا ندیده بودم خیییییییییییلی با مزست که حتی تو لباساشم عاشق تم مورد علاقشه و چه مامان و بابای مهربونی که هر بار روی فرمانده رو زمین نمیندازن و در حال دفاع آماده باشن عزیزمی کیان جون خوش تیپم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای کی میتونه روی این و زمین بندازه انقدر اصرار میکنه.......... بعد خوب کیان خیلی تنهاست و زیاد هم از خونه بیرن نمیره اگه ما هم باهاش بازی نکنیم که دیگه هیچی
مریم مامان آیدین
19 تیر 93 14:35
اینا مال مامان و پسر مهربون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
عزیزمی مریم جونم
مامان کیان
19 تیر 93 17:40
سلام عزیزم چه خوبه که کیان و مامان و بابا با هم دسته جمعی بازی میکنن.جدی جدی کیان علاقه عجیبی به سربازی و بازیهای جنگی داره.حتما پسر قدرتمندی میشه تو آینده.حالا اگه یه روز بگن فرمانده ارتش کیان ما شده اصلا تعجب نمیکنم .عکسا مثل همیشه زیبا و عالییییی.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام آره راضیه جون اصلا بعید نیست سعی کن تا اون موقع اسم و رسم پسر من یادت بمونه
مریم مامان آیدین
19 تیر 93 20:06
نه اون سریال طنزه بود که سربازا تو پادگان و تعطیلات عید بودن و میخواستن فرار کنن البته از نظر کیان قصد فرارشون خیییییییییلی بی معنی میومد
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آره واقعا از نطر کیان اینکه باید 18 سالش بشه و بعد بره سربازی هم خیلی بی معنیه مدام میگه من چند روز هست که اصلا سربازی نرفتم.......... چند روز هست که اصلا بزرگ نشدم ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا من انقدر کوچیکم........ و هزارتا سوال این مدلیه دیگه!!!!!!!!!
الهه مامان سلما
20 تیر 93 15:02
همه ی پسرهای دور و بر من هم عشق جنگند...خیلی پر از شور و نشاطن این بچه هااا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
الهه جون فکر کنم یه کم از خیلی گذشته شور و نشاط شون
مامانِ یسنا
21 تیر 93 8:05
پس نظر من کو؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
حتما ثبت نشده بوده وگرنه منکه همه رو تایید میکنم
مامان ابولفضل
21 تیر 93 12:14
چه عشق جنگيه اين پسر... چقدر خوبه كه همه باهم بازي ميكنين...من كه سريع بي حوصله ميشم از بازي كردن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
منم زود خسته میشم و میفتم رو زمین و میگم من دیگه تیر خوردم شما بجنگید
الهام مامان علیرضا
21 تیر 93 18:24
فدای کیان جون با این تریپ نظامی فکر می کنم ما هم باید منتظر یک همچین روزهایی باشیم خصوصی عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم به امید خدا
مامان زهرا
22 تیر 93 1:31
مریم جون خداروشکر که کیان عاشق یه بازیه که توواقعیت پیدا میشه نه مثل امیررضای من که تا کوچیک بود عشقش اسپایدرمن بود ومن وباباش دربدر دنبال لباسای اسپایدر من حالاکه بزرگتر شده عاشق بن تنه وحالا بدنبال سی دی های بن تن جالبه که بعدازهربار دیدن سی دی خودش میشه بن تن وکارایی که تواون فیلم دیده رو موبه مو انجام میده .خدا بدادم برسه محمدسام میخواد چه بازی انجام بده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
راستش من خیلی سعی کردم کارتون هایی که کیان میبینه انتخابی خودم باشه و اصلا نمیدونه این کارتون ها لباساش هم هست .......... اصلا تا به حال بن تن و ندیده اما خوب پسر بچه ان دیگه هر روز یه هیجان و بازی جدید
مامان زهرا
22 تیر 93 1:32
راستی مریم جون شما میدونی چی به سر پرسش وپاسخ اومده .چرا این جوری شده ثابت مونده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
فعلا کسی خبری نداره
(مامان سویل)
22 تیر 93 13:10
اییییییییییییییییییییییییییییییی جونم سرباز کوچولو
مامان امیرصدرا
22 تیر 93 16:02
افرین سرباز کوچولو همیشه پاینده باشی اون عکسی که به سقف تیر اندازی میکنی به کی داری تیر میزنی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
پسرم داره هلکوپترای جنگی و میزنه
ساناز
23 تیر 93 0:30
مريم جون خيلي بامزه است مخصوصا ادوات جنگيش كه تو شلواركشن منم ميگم آخرشم كيان جون تو ارتش يه كاره ميشه احيانا به بن تن علاقه نداره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای ساناز جون اصلا نزاشتم ببینه اگه اون و ببینه که دیگه همین طوریشم ما مدام تو میدون جنگیم
الهام مامان امیر علی جون
24 تیر 93 14:03
سلام مریم جونم. یه دنیا ممنون که به مدیریت خبر دادید. با هیچ سپاسی قابل تقدیر نیست کارتون. گلم من دیروز بعدازظهر اومدم دیدم قالبم عوض شده گفتم شاید کاره داداشم بوده بهش زنگیدم گفت من اصلا یه مدتیه تو وبت نرفتم. شک کردم امااصلا فکرم سمته حک شدن نرفت. اخه چرا باید حکش کنن این وب و مطالبش برام خیلی خیلی مهمه. بازم ممنون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم باید از مدیریت تشکر کنی که اطلاعاتت و دوباره برگردوندن
الهام مامان امیر علی جون
24 تیر 93 14:26
گلم الان آن هستید؟تشریف میارید گپ؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ببخشید الهام جون من اصلا گپ نمیرم
مامان مینا
25 تیر 93 19:59
سلام آپم اگه دوس داشتی یه سر بزن چند روزه نیستین اتفاقی نیفتاده؟کیانم خوبه؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام ممنونم ما خوبیم چند روزی اومدم خونه مامانم خیلی نمیرسم بیام نت
مامان فرانک
26 تیر 93 15:29
وای فدات بشم خاله جون با اون بازیهای خوشگلت و عکسهای قشنگت
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون فرانک جون شما همیشه به کیان لطف دارین
مریم مامان آیدین
27 تیر 93 16:13
پرسش و پاسخ باز شده هوراااااااااا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ا چقدر خوب دیگه نا امید شده بودم و سر نمیزدم
مينا مامي سام
29 تیر 93 17:43
عززيززم. چه اماده نبرده كيان خان
مریم(مامان کیان)
پاسخ
میبینی مینا جون کلا خونه ما همیشه میدون جنگه