کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

کیان و نوژان

کاردستی

1393/4/17 10:39
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبممحبت

امروز میخوام کاردستی هایی که با کیان درست میکنیم و براش بزارم و البته اولین باری بود که کیان برای نقاشی و کاردستی موضوعی غیر از جنگ و انتخاب میکردآرام

ما اصلا تو کاردستی درست کردن تفاهم نداریمخندونککیان دوست داره اون دستور بده و من اجرا کنم منم دوست دارم کیان از خلاقیت خودش استفاده کنه و این طوری میشه که گاهی اوقات یه کار لذت بخش تهش به درگیری میرسهراضی

 

این یکی از کارای خودشه یه زمین یا سنگهای روش درست کرده

اول من اون اشکال و بریدم و بهش گفتم هر چی دوست داری درست کن:

 

این الاکلنگ هم کلا کار خودشه هم بریدن اشکال و هم چسبوندن

 

اون مستطیل نارنجی جاییه که مامان بابا ها بهش تکیه میدن و اونام بچه هان که دارن بازی میکنن:

 

اینام شاهکارای مامانش که با ایده کیان درست شده چشمکالبته میتونستم براش درست نکنم و باز بزارم به عهده خودش اما خوب گفتم حالا یه بارم که موضوع غیر جنگیه اوقاتش و تلخ نکنم و بزارم بهش خوش بگذرهمحبت

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

ساناز
17 تیر 93 11:00
چه کاردستی های قشنگی خیلی بامزه بود
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم به پای هنرای شما که نمیرسه....... من تو کاردستی افتضاحم
مامان سهند و سپهر
17 تیر 93 11:15
آفرین به این مادر و پسر خلااااااااااق
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون منکه میدونم فاجعه خلاقیتم واسه همینم نمیخوام کیان مثل من بشه و مدام از فکرش کار میکشم
مامان مینا
17 تیر 93 11:48
واقعا ذوق کردم و تشویق شدم که برم وسایلاشو بگیرم و با الینا یکم مشغول باشیم . روی ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه کیانمو ببوسین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
باورت نمیشه انقدر روی بچه ها اثر خوبی داره و خوشحالشون میکنه از بزرگترین بهونه ها و لجبازی هاشون دست برمیدارن
مریم مامان آیدین
17 تیر 93 12:30
الهی من قربون این گوله استعداد برم من عاااااااااااااااشق اون الاکلنگ شدم و پارک هم خییییلی خوشگل بود ببوس کیان خوشگلمو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خدا نکنه مریم جونم این گوله استعداد فقط به مامانش زور میگه این و درست کن اون و درست کن
مامانِ یسنا
17 تیر 93 13:14
چه بازی جالبی. آفرین به این مادر و پسر که اینطور از خودشون خلاقیت در میکنن ولی خودمونیمااااا بازی جالبیه. باید با یسنا دست به کار بشم. ببوس کیان جونو
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 0:06
سلام مامان مریم جان خیلی ممنون که به پرسش من در بخش پرسش و پاسخ جواب دادین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم
الهه مامان سلما
18 تیر 93 3:30
اول آفرین به مامان باحوصله و صبور که سر پسری رو توی این روزای بلند تابستون گرم میکنه... ثانیا...معلومه که کاردستیای کیان قشنگتر از مال شماست مریم جون، شک نکن!
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی الهه جون
مامان فرانک
18 تیر 93 12:25
ای جونم با اون کاردستی های خوشگلت معلومه که با صبر و حوصله درست شده آفرین داری مریم جون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان کیان
19 تیر 93 17:44
چه عالیییییی.خیلی از کارها و بازیهاتون خوشم میاد .کاردستی هاتون همه بیستن مامانو پسر خلاق و باهوش.امیدوارم همیشه زندگیتون شیرین باشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیرصدرا
22 تیر 93 16:05
شماهم مثل من برای کوچولو کاردستی درست کردی من که مجبور شدم همه اش را خودم درست کنم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
بچه داریه دیگه.......
Amaryllis
24 تیر 93 14:27
خیلی خوشگل بود ... من عاشق آهنگ وبلاگتم عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم این آهنگ و پسر خودم هم خیلی دوست داره به خاطر خودش گذاشتم