کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیان و نوژان

آذر ماه 93

1393/10/4 19:11
667 بازدید
اشتراک گذاری


پاییز تمام شد دفتر زمستان را باز کن.

برگ اولش را با کاغذی از جنس دلت جلد کن.

صفحه به صفحه اش را با امید خط کشی کن،

صاف و یکدست و یکدست.

اینبار بهتر ورق بزن

با احتیاط بیشتری نگهش دار

شروع به نوشتن کن.

اینبار کمی خوش خط تر بنویس.

خط اول..........

به نام خدا

سلام زمستان.

امروز اومدم تا  تعدادی از عکسای آذر ماه و برات بزارم و به امید خدا بریم به استقبال یه زمستون پر برف و قشنگ و البته همینجا از خدا میخوام که اگر برفی اومد اونقدر حالم خوب باشه که بتونم با پسرم بریم برف بازی.

 

 

 

خوب تا حال و هوا خیلی زمستونی نشده بریم سراغ چند تا عکس پاییزی:

خاطره خوب بعدی روز اربعین خونه مادر جونم بود که اونجا نذری دعوت بودیم و منم برای بعد از نهار یه لباس راحت تن کیان کردم و گذاشتم تا میخواد تو حیاط با بچه ها و البته دوست محبوبش و پسر خاله  خودم بردیا بازی کنه و کلی کیف کنه. عکساش و براش میزارم و میدونم هر بار که ببینه کلی ذوق میکنه آخه هم حیاط مادرجونم و خیلی دوست داره و هم بردیا رو

این دختر کوچولویی که مخالف بقیه نشسته رها جونم که نوه دایی خودم میشه و تو شیطونی دستای کیان من و از پشت بسته

نفر بعدی هم کیان

بعد بردیا

و نفر آخر النا خواهر زاده خودم

و خوب حالا چند تا عکس از کیان با موهای بلند:

و خوب تصور کنید با همچین موهایی کیان و فرستادم آرایشگاه و این شکلی اومد خونه:

وای اصلا این قیافه کیان و دوست نداشتم اصلا موهاشم زشت شده بود!!!!! قبلا خیلی بهش اصرار کرده بودم بیاد با خودم بریم آرایشگاه زنونه اما قبول نمیکرد..... اما انقدر بهش گفتم چه پسر زشتی دارم که خودشم میگفت دیگه تحمل این قیافه رو ندارم و قبول کرد با خودم بیاد آرایشگاه زنونه و با هم رفتیم و مدلش و تغییر دادیم آرام

به نظرم این طوری بیشتر بهش میومد اون مدل قبلی دیگه خیلی دخترونه بودچشمک:

کیان وقتی بازی میکرد موهاش مدام جلوی چشمش بود و من انگار خودم اذیت میشدم به غیر از دوستام تو لاین و وایبر که همه شاکی شدن از این کار و کلی غر زدن که چطور دلم اومد موهاش و کوتاه کنم!!سوال

همه فامیل خودم کلی از این کار استقبال کردن و همه میگفتن چقدر خوشگلتر شده تازه چشماش معلوم شده تو چرا موهای این و بلند میکنی و ....

عزیزم تو همیشه پسر قشنگ و خوب خودمی چه با موی بلند چه با موی کوتاه محبتمهم اینه که با تمام وجودم نسبت بهت احساس مالکیت میکنم و دوست دارم و همیشه و همیشه اون بالای بالای قلب مامان فقط جای کیان قشنگ خودمهキラキラ のデコメ絵文字

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (13)

شيوا
5 دی 93 0:52
قربون کیان جون با عکسای خوشگلش اتفاقا مریم جون به نظر منم بچه با موهای بلند اذیت میشه,خوب کاری کردین کوتاهش کردین مدل موی دومی خیلی هم بهش میاد بوس برا دوتا فرشته ها
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.... دیگه اون عکسای حیاط مادر بزرگم کاملا مشهوده که چقدر موهاش اذیتش میکرده
شيوا
5 دی 93 0:53
راستی عکس اول پستم محشره
الهه مامان سلما
5 دی 93 2:32
ای جونم..چه موهایی فک.کن.مریم جون دخمل نازتم موهاش این شکلی باشه..چه عروسکایی میشن.عین دارا و سارا زمستون خوبی داشته باشید.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت الهه جون اتفاقا یکی دیگه از دوستام هم همیشه میگه خدا کنه موهای دخترت هم همین مدلی باشه
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:05
قربووووووووووووووووووووووون این پسر با موهای کوتاه شده برم مـــــــــــــــــــــــــــــن مریم خییییییییییییییییییلی ناز شده....تو گروه هرکی گفته یا بچه نداشته یا بچه داری بلد نیست...یا احساس تعطیله خود ماه هم با موی بلند تازه با بستن با گیره و کش و بافتن اذیت میشیم...چه برسه به طفلی کیان که پسره و باید همینجوری دورش پخش باشه....خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی هم بهش میاد....واقعا تازه چهرش معلوم شده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
فدات شم مریم جونم با این همه انرژی مثبتتراستش دوستای دانشگاهم خیلی ناراحت شده بودن و مدام میگفتن این چه کاری بود شما کردین اما خوب واقعا تازه قیافه واقعی بچه ام پیدا شده
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:06
حیاط مادرجون هم بیسته بیست بود تو اون عکس چهار نفری پشت موهای کیان خییییییییییییلی خوشگل افتاده موهاش موجدار و نازه ولی زیاد بلند میشه اذیت میشه خوب به نظر من هم بلند و کوتاه کیان خوشگله....قربوووووووووووووونش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربون تو دوست خویم بشم چشمات خوشگل میبینه عزیزم
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:07
و عکس های پاییزی عااااااااااااااالی بود....اونجا رودخونه بود؟؟ خیییلی جای قشنگی بود و کیانم هم که مثل همیشه مااااااااااااه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مریم اون عکسا مال اون روزیه که بهت اس دادم و گفتم کیان و آوردم کلاس و هوا خیلی خوبه همون فرهنگ سرایی که کلاسش اونجا بودیه جوی آب همیشه توش پر از آبه نمیدونم از کجا میاد......
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:08
و درباره اون شعر ابتدا حیف این همه احساس برای جناب زمستان شعر خیییییییییییییلی خوشگلی بود ولی زمستون اصن هم سلام کردنی نیست ولی آآآآآی بای بای باهاش حاااااااااااااال میده....ایشالا اسفند ماه من یه بای بای اساسی باهاش میکنم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
البته امسال من خودمم به شدت منتظر تموم شدنش هستم
مامان مینا
5 دی 93 18:37
سلام مریم جون چطوری با سه ماهه سوم بارداری؟ اتفاقا خوب کاری کردی موهاشو کوتاه کردی بقول فامیلتون چشای خوشگل کیان معلوم شده بی صبرانه منتظرم نی نی بیادو عکسهای کیان و خواهری رو ببینم.حتما موهای خواهر کوچولو هم به کیان میره و مثل موهای کیان پرپشت و موجدار میشه. بوس برا دوتا فرشته ها
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مینا جونم ممنون از لطفت منم خوبمقربون محبتت شمام الینای نازم و ببوسین
مامان ریحانه
5 دی 93 18:44
قربون آقا کیان اسلحه به دست بره خاله با اون موهای قشنگش مریم جون عکسهای پاییزیش خیلی قشنگ شده عالی عالی عزیزم شعر اول پستم خیلی قشنگ بود ولی نظر منم مثل نظر مریم جونه اصلا از زمستون خوشم نمیاد و بیصبرانه منتظر بهارم عزیزم روی ماه کیان جونو ببوس
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خدا نکنه ریحانه جون خدا نازنین خوشگلت و برات نگه دارهراستش اون روز عکسا خیلی بیشتر بودن اما همه رو سایز کم کردن و آپلود کردن خیلی وقت گیر میشد..... آخه بعد بهار تابستونه و گرما رو چه کارش کنیم تو زمستون دو تا لباس بیشتر میپوشی و میزنی بیرون اما تابستون مگه میشه بری بیرون؟؟؟؟؟؟؟ شما هم هی به این زمستون بیچاره کم لطفی کنید
مامان ِ یسنا
5 دی 93 21:09
چه موی کوتاه بهش میاد. به نظرم خوب کاری کردی کوتا کردی. منم میخوام موهای یسنارو کوتاه کنم. حالا دخترا باز گیره میذارن لااقل. اما کیان جون اینطوری موهاش جلوی صورتش باشه اذیت میشه.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم واقعا هم کیان زیاد اذیت میشد
مهتاب مامان اشکان
6 دی 93 16:41
سلام به مريم جون و كيان خوشگلم.واااااااي مريم جون كيان با موهاي كوتاه خيييييلي ناز شده.واقعا بچه تازه قيافه اش اومده بيرون.فداش بشه خاله با اون موهاي خوشگلش،گرچه موخاي بلندش هم خوشگل بود اما الان بيسته بيسته.عكساي پاييزيش هم عاليييييي بود.من ديگه نميخوام بگم كه زمستون و دوست ندارم ،چون ميترسم دلش بشكنهبوس واسه كيان و آبجي تو دل مامانش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزمخیلی ممنون خودم میدونم حالا انقدرام بچه ام تعریفی نیست اما خوب من مادرم دیگه هی تعریف میکنمشما لطف دارین به ما
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:49
سلام دوست عزیزم . ما از دوستای آیدین جون هستیم . اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید .
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزم چرا که نه با کمال میل لینک میشین
مهسا مامان نویان
7 دی 93 17:30
ای جوووووونم عزیز دلم موهاش کوتاه کرد کیان جون همه جوره خوشگل چه با موهای بلند چه کوتاه ولی خوب بچه ها با موهای کوتاه راحت ترن وای مریم جون حیاط خونه مامان بزرگت چه خوشگله عکسای کیان جونم خیلی خوشگل شده کیان جون ببوس مواظب خودت و خانم طلا هم باش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ما هم فقط برای راحتی خودش این کار و کردیم وگرنه نه من نه باباش دلمون نمیومد موهاش کوتاه بشه قربونت مهسا جون چشمات خوشگل میبینهخیلی ممنون