کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیان و نوژان

نقاشی

1393/3/27 14:25
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبمآرام

کیان عزیزم از 10 ماهگی علاقه به مداد و نقاشی و نشون داد و ما فهمیدیم بر خلاف خیلی از هم سن و سالاش میتونه مداد دستش بگیره و خط خطی کنه و از 15-16 ماهگی با نظارت خودم دیگه مداد میگرفت دستش و خط خطی میکرد منم همه رو نگه داشتم البته دم دست نیستن تا ازشون عکس بگیرم و براش بزارم........Painter

نقاشی محبوبش هم چشم چشم دو ابرو بود که من میخوندم و میکشیدم و اونم حسابی گوش میداد و ذوق میکردبغل

اولین باری که چشم چشم دو ابرو رو خوندی هیچوقت یادم نمیره چش چش دی اببو...... دیگه نزاشتم بقیه اش و بخونی از بس ذوق زده شده بودم........ واقعا استعدادت عالی بود تو یاد گرفتن نقاشی هنوز 2 سالت تموم نشده بود که ماشین میکشیدی و چشم چشم دو ابرو رنگ کردنت که دیگه عالی بود وقتی مداد و میدادم بهت و میگفتم چرخ ماشین و رنگ کن فقط چرخ و رنگ میکردی که اینم واسه همه جای تعجب داشت این نقاشی کشیدن فعالیت محبوبت بود طوری که وقتی میرفتم دانشگاه "دقیقا پاییز 90 " اصرار داشتی حتما تو جزوه های نقاشی بکشی و وقتی دوستام جزوه هام و میبردن کپی کنن همیشه کلی نقاشی های توام توش بود......... یادمه از هستی یاد گرقته بودی سوسک بکشی و دوستام همه تعجب میکردن با اون سن کم چطوری کشیدی این در حالی بود که کل هم کلاسی هام از من جزوه میگرفتن و منم مدام به همه میگفتم ببخشید توش نقاشی های پسرمه...... و بعضی ها هم با تعجب مگه شما بچه دارین............ خلاصه که  دو سال نقاشی هات دست همه میچرخید......

تا امسال که موضوع تمام نقاشی هات شده جنگシンプル のデコメ絵文字 تا میگم بیا نقاشی بکشیم شروع میکنی اول سربازا بعد تفنگاشون و تیرهاشون و تانک و ....... خلاصه که ما آرزوی دیدن یه نقاشی رنگی رنگی به دلمون مونده

1.gif

تا چند شب پیش که ازت خواستم یه نقاشی مخصوص من بکشی جنگ هم توش نباشه و این شد نتیجه اش:

               

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

اینا ستاره و قلب و گلن که با طناب به هم وصل شدن مثلا خیلی دخترونه کشیده و از رنگای شاد استفاده کرده

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

عزیزمی قلب کوچولوم که از بس بهش گفتم تو قلب منی واسم تو نقاشی اش فقط قلب کشیده و هر وقت هم احساساتی میشه بهم میگه قلب

                                      

بعد گفت حالا میخوام برا خودم نقاشی بکشم نتیجه اش و بببینین:

اول پرسیده ماما سربازا هم سبیل دارن و بعد....

البته اون خطا اصلا خط خطی نیستن تیرای تفنگ سربازا هستن:

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

اینم یه میدون جنگ پر از سرباز و تفنگ شکسته و سرباز پیروز شده و خلاصه هر چیزی که ممکنه تو جنگ ببینیم:

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

اون قمقمه های آب سربازارو میبینین؟؟؟ عاشق اون جزئیات کشیدنتم.........

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مریم مامان آیدین
27 خرداد 93 14:43
قربونت برم کیان خوشگلم که انقدر باهوشی آیدین هنوز فقط خط خطی میکنه البته ما هم دیر بهش مداد دادیم باباش خیلی ترسو ست مریم جون چه ذوقی داره پسر آدم واسش قلب و گل و ستاره بکشه تازه دخترونه هم رنگ کنه خیلی خوشم اومد و دلم خواست ببوس عسل پرو اسفند هم حتما براش دود کن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
بابای کیانم کلی با من بحث میکرد سر این کار اما خوب کیان خیلی دوست داشت منم بهش میدادم
مامانی
27 خرداد 93 16:16
کیان جون نقاشی هات خیلی عالی ان عاااااااااااااااااااااااااااشقت شدم روزی نیست که بیام نی نی وبلاگ ولی به وبلاگ شما سر نزنم . عاشق شیرین زبونیاتم. مریم جان خوش بحالت با این پسر شیرین زبون و خووووووووووشگل.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای خیلی ممنون شرمنده ام میکنین
فاطمه★
27 خرداد 93 19:34
سلام مامانی کیان وبتون عالیه خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.موافقین؟
فاطمه★
27 خرداد 93 20:18
سلام لینک شدین
فاطمه★
27 خرداد 93 20:19
سلام روی کد لوگو کلیک کنید بعد کپیش کنید و پیست کنید تو قسمت تنظیمات وبتون
فاطمه★
27 خرداد 93 20:21
سلام لینکم خرابه لطفا همون لوگو بذارین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
گذاشتم
فاطمه★
27 خرداد 93 20:24
مشکلش حل شد
مریم(مامان کیان)
پاسخ
بله لو گو رو ندیدین داخل وبلاگ؟
مامان سهند و سپهر
28 خرداد 93 10:51
جیگر این پیکاسو کوچولو
مامان امیرصدرا
28 خرداد 93 13:46
سلام افرین پسرگل چه قدر قشنگ میکشی
الهه مامان سلما
28 خرداد 93 15:56
انصافا هم استعدادش توی کشیدن سرباز و ...خیلی بیشتر از گل و ستاره است...
مامانِ یسنا
28 خرداد 93 16:53
آفرین خیلی قشنگ میکشه.نقاشیهاش فوقالعادست حتما واسش اسپند دود کن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
مامان کیان
28 خرداد 93 19:50
سلام عزیزم کیان جون خیلی باهوش و با استعداد .آفرین به پسمل ناناس خودم.راستی مریم جون یه سوال داشتم این قالب وبلاگتون که کد نی نی وبلاگ نداره رو چه جوری تو وبلاگتون گذاشتین .اگه واسم توضیح بدی ممنون میشم.
شیما مامان شاهین کوچولو
28 خرداد 93 23:47
ای ول به پیکاسو کوچولوی خودمون خیلی قشنگه نقاشیهاش... چقدر هم نکته بین و ظریف اون قلبات منو کشته... همشون با طناب بهم وصل شدن کیان با ذوق و هنرمند خودمییییییی
مامان فرانک
29 خرداد 93 15:13
ای جونم با اون نقاشیهای خوشکلت عزیزم استعداد خوبی داری تو نقاشی کشیدن خودت میدونی آقا کیان مریم جون نقاشیهاش تفصیر کردم با اجازه عزت نفس بالایی داره از طرف من یه عالمه بوسش کنید
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای خیلی ممنون فرانک جونم خیلی خوشحالم کردی نظرت و گفتی بازم اگه نظری داشتی بگو خوشحال میشم مخصوصا اگر نقص یا عیب و ایرادی بود
مامان ابولفضل
31 خرداد 93 16:02
به به چه پسر با ذوق و هنري... چه نقاشياي بامزه و خوشگلي منم خيلي دوس دارم پسرم نقاشي بكشه با اينكه هميشه باهاش كار ميكنم ولي فقط خط خطي ميكنه و ميگه پيشي كشيدم....
مریم(مامان کیان)
پاسخ
شما به تمرین کردن ادامه بده حتما نتیجه اش و میبینی من خودم نقاشین زیاد خوب نیست ولی انقدر کیان علاقه داشت و چیزای مختلف ازم میخواست براش بکشم که نقاشی خودم هم خوب شده دیگه
مریم مامان آیدین
31 خرداد 93 17:14
سلام مریم جونم من اومدم
الهام مامان علیرضا
1 تیر 93 0:30
آفرین به آقا کیان هنرمند اتفاقا نقاشی یکی از اولین علاقه های علیرضا جون هم هست مریم جون من همیشه از نظرات شما تو قسمت پرسش و پاسخ استفاده کردم و در ارتباطتون با دیگران متوجه سنجیدگی سخنتون و درک بالاتون شده ام. الان اینجام به دو دلیل: اول این که بابت همۀ چیزایی که ازتون یاد گرفتم تشکر کنم و دوم بخاطر این که امروز تقریبا شما از معدود افرادی بودید که شهامت به خرج دادید و بی تفاوت از کنارم رد نشدید. راستش در شأن خودم نمی دیدم که اون جا هر حرفی رو بزنم من قبلاً هم این رفتار شما رو در دفاع از سایر دوستان دیدم و بهتون بابت توجه تون به دیگران تبریک میگم. در هر صورت وظیفۀ خودم می دونستم ازتون تشکر کنم. براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای خیلی ممنونم کلی شرمنده ام کردین عزیزم
مامان مریم
3 تیر 93 18:38
راستی تو پرسش و پاسخ هم یشکر کردم ازت اون محلول آب و وایتکس جواب داد عالــــــــــــــــــــی اصلا بائرم نمیشد همه کدری ملافه ها و حوله و لباسا رفت مرسی گلــــــــــــــــــــــم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خوهش میکنم خدا رو شکر لباسات دوباره تمیز شدن
مامان سهند و سپهر
4 تیر 93 8:07
سلام دوست مهربونم خوبی؟ پسر خوشگلم خوبه؟ توی عکسها که به نظر خوب میاد ولی مینویسی بد غذاست... عزیزم. خیلی نازه کیان. دوستش دارم. پسر ماهیه. چه خبر مریم جون ؟ ما هم خدارو شکر خوبیم. سهند و سپهر دیگه عادت کردند به مهد . و فعلا همه چیز مرتبه. فقط مشکل اینه که من نمیفهمم شب و روزم کی میگذره! به هیچ عنوان فرصتشو ندارم که پای سیستم بشینم ... هم محل کارم کار زیاد دارم . هم خونه از وقتی بچه ها مهد میرن و پرستار نمیاد کلی کار به کارهام اضافه شده. حسابی هم ددری شدن و هر روز گردش میخوان! اینم از کار و بار ما. راستی یه مدت ننویسی تنبل میشی اساسی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم ما هم خوبیم خدا رو شکر پسرا خوبن... و به مهد عادت کردن منم چند ماهیخ کلاس خیاطی میرم و وقتی کارام زیاد میشه نمیرسم پست جدید بزارم فقط یه سر میزنم و میرم
مامان شادی
4 تیر 93 11:30
گلم با هر وسیله ای که دارین می تونید مواد رو چرخ کنین مهم اینکه که مخلوط بشه و ریز بشه
مامان جونم(سوگند من)
4 تیر 93 12:52
سلام خانمی پسمل شیرینی دارید خیلی خوشمزه است این دوردونتون وبتونم خیلی قشنگه دوست داشتید تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید حوشحال میشم شما هم جزء پیونده های دخملیم باشید
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام با کمال میل لینکتون میکنم فقط وب شما کلا رمز داره نمیتونم نظر بزارم و همونجا بهتون خبر بدم....
مریم مامان آیدین
5 تیر 93 14:16
مریم جونم خدارو شکر که کیان جونم چیزیش نیست و سرما خوردگی ساده ست ایشالا که بهتون خوش بگذره دوست گلم ببوس پسر نازو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم مامان آیدین
6 تیر 93 14:24
دلم برات تنگ شده دوست جونم خیییییییییییییلی تنگ شده
مامان تینا و رایان
7 تیر 93 10:45
گلم اگه ف ی س بوک هستی اینجا برام ارسال کن پیج اشپزی خودمه https://www.facebook.com/pages/%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%85%DB%8C-Yummy-Mummy/627727253973640?sk=timeline
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم جواب دادین چشم تو اولین فرصت میفرستم
مامان مینا
7 تیر 93 10:49
عزیز خصوووووووووووووووووصی
مامان مینا
7 تیر 93 13:02
مریم جان پس کجایی ؟ کیان خوبه؟اتفاقی نیفتاده؟ جزء 2 و 3 رو خوندی؟زود بیا خبر بده قران رو ختم کنیم . منتظرررررررررررررررررمم
مامانه سوگند
7 تیر 93 13:11
سلا م عزیزم ممنونم که ما رو لینک کردی فقط ادرستون و ندارم برای لینک اگه دوست داشتی رمز پست ها رو داشته باشی به هم اطلاع بده بفرستم براتون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مامان سوگند منکه نمیتونم تو وبتون کامنت بزارم لطفا رمز و برام بفرستین تا بتونم خدمت برسم و در ضمن آدرس و بهتون بدم
مامان مینا
7 تیر 93 23:07
lممنون مریم جان کیان خوشگل من چطوره؟ انشاالله که خوش گذشته باشه ممنون عزیزم تموم کردنی بهم پیام بده . ممنون بابت همه چی.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
چشم عزیزم
مامانِ یسنا
8 تیر 93 9:04
کجایی نیستی؟ نکنه رفتی سنگده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
نه عزیزم اونجا موند برای بعد از ماه رمضون رفته بودیم شمال