کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

کیان و نوژان

میخوام دورت بگردم

1393/3/22 17:53
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم هم اونایی که میان نظر میزارن و هم اونایی که فقط میان وبلاگ و میبینن و میرنآرام

اومدم امروز فقط قربون صدقه ات برم عزیزم به خاطر حرفایی که جدیدا یاد گرفتی و از همه شون هم درست استفاده میکنی....... مثلا وقتی میگم کیان بیا غذا بخوریم تو هم با جدیت میگی :"راستش و بخوای الان سیرم"!!!! البته شما تمام روز و سیری و من با کلی قصه و ماجرا بهت غذا میدم.......

میخوام دورت بگردم عزیزم وقتی میگم کیان این نقاشی ها رو تو کشیدی تو هم جواب میدی:" چی فکر کردی فکر کردی فقط تو و بابا نقاشی بلدین"!!!!!!!

میخوام قربونت بشم وقتی تو توضیحاتت از البته استفاده میکنی خیلی هم درست و به جا!!!!!

قربون صدات بشم وقتی دلت میخواد بیای بغلم و من لوست کنم میای میگی مامان بیا نی نی کوچولو بازی!!!!!

عزیز دلم قربونت بشم که وقتی پیش منی میگی تو رو از بابا بیشتر دوست دارم اما به بابام نگو و وقتی بابات پیشته میگی تو از مامانم بهتری اما به مامان نگو!!!!!!!

عزیز دلمی وقتی همه اش دلت میخواد بزرگ شی و همراه همه شغل هایی که دوست داری میخوای سرباز هم بشی و بعد پولدار شی و برای مامانت ساعتای خوشگل بخری!!!!!(نمیدونم چرا ساعت ؟؟؟؟)

مامانت قربونت بشه که چون 2 هفته کلاس ژیمناستیک ات تعطیل بوده یه روز صبح از خواب بیدار میشی و میگی مامان کاش باشگاه هم مثل سر کار رفتن بود میگم چرا میگی برای این که هرروز بتونیم بریم!!!!!!

عزیزمی وقتی میای بغلم و میگی مامان من فقط تو رو دوست دارم میگم چرا؟؟ میگی آخه تو با همه فرق داری از همه خوشگلتری!!!!!محبت

مامانت فدات بشه به دو تا عمه هات نگاه میکنی و میگی مامان چرا این دوتا انقدر شکل همن؟؟؟؟

پسر خوشگلم که وقتی میخوای غذات و نخوری میگی مامان چند روز هست که کامل خوردم بزار بعضیا هم کامل نخورم!!!!!

مامانی قشنگم که وقتی اجازه یه کاری و بهت نمیدم و علتش و نمیفهمی میگی بزرگ شدم میتونم این کار و انجام بدم؟؟؟؟(مثل شبایی که هوس میکنی تو تخت ما بخوابی و من میگم نمیشه با بغض میگی بزرگ شدم میشه بیام اونجا بخوابم؟؟؟؟)

همین الان اومده میگه ناراحتم .... میگم چرا ؟ میگه به تو ربطی نداره تا چشمام و براق کردم که این چه حرفیه خودش ادامه میده آخه تو نمیزاری یه کاری کنم که حوصله ام سر نره هم نوبت صبحم و بازی کردم هم هوا هنوز تاریک نشده تا دوباره بتونم با لبتاپ بازی کنم!!!!!!(کیان فقط یه بار صبح یه بارم هوا تاریک شد میتونه با لبتاپ بازی کنه اما از اونجایی که یک ساعتی هست من مشغول لبتاپم آقا حوصله اش سر رفته و ناراحته به منم ربطی نداره.....)

الهی من فدای تو چه کار کنم برای تو اگه تو این بیابونا خاری بره به پای تو

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مریم مامان آیدین
22 خرداد 93 18:06
ای قربونت برم من که انقدر مثل بزرگترها حرف میزنی مریم جون چقدر ما تله پاتی داریم منم همین الان پست شیرین زبونی آیدینو گذاشتم پسرکت خیـــــــــــــــــــــــــــلی شکره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون ،آره منم برات نوشته بودم!!!!
مریم مامان آیدین
22 خرداد 93 18:08
وااااااااااااااااااااااااااای حتی کامنتامونم مثل همه
الهه مامان سلما
23 خرداد 93 1:54
یعنی اگه ماچش نکنی مدیونییییییی خدایا کی دخمل من چهار ساله میشه.....عالی بود پسرکم، همینطوری ادامه بدی، سال دیگه دیپلمتو گرفتی!!!
مامانِ یسنا
23 خرداد 93 23:04
قربون پسر شیرین زبون برم چقد شیرینه پسر گلت.ببوسش محکم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
مامان سهند و سپهر
24 خرداد 93 8:33
عززززززززززززززیزم ای پسر خوشگل شیرین زبون خیلی ناز حرف می زنی
ماماني
25 خرداد 93 9:57
ماشالله به پسر ناز و شیرین زبون که مردی شده و مثل بزرگترها حرف میزنه
مامانِ یسنا
25 خرداد 93 10:15
مامان امیرصدرا
25 خرداد 93 15:18
سلام عزیزم ماشاالله چه قدر شیرین شدی خدا حفظت کند
نسرین
26 خرداد 93 2:03
سلام.در مورد سوالتون در قسمت پرسش و پاسخ (در مورد عکی العمل موفع دعوای بچه ها)خواستم یه پیشنهاد بکنم. من امشب تصادفی یه فیلم دیدم به اسم carnage . دقیقا همچین موضوعی داشت. برام جالب بود. خواستم دیدنش رو بهتون پیشنهاد کنم.میخواستم زیر همون سوال بگم اما سوال بسته شده بود. اگه به فیلم دیدن علاقه دارید اینو حتما ببینید ...برای من جالب بود
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون دوستم
Amaryllis
26 خرداد 93 10:52
سلام. دوست عزیز.ممنون به وبلاگ من اومدین .وبلاگ شما هم فوق العادست. با افتخار لینک شدید دوست عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
منم لینک تون میکنم
مریم مامان آیدین
26 خرداد 93 14:23
خیلی ماهی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم
مریم مامان آیدین
26 خرداد 93 14:29
راستی مریم جون اون دو تا تاپیکی که گفتی اصلا نتونستم تو نی نی سایت پیدا کنم هروقت رفتی اگه تونستی آدرسشو برام کپی کن ممنون عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
باشه الن میرم پیدا میکنم برات میزارم
ارلا جون
26 خرداد 93 23:15
_____________$$$$$$$$$___ _____________$$$$$$$$$$$_________________________________,, _____________$$$$$$$$$$$$______________________________$$$$$, _____________`$$$$$$$$$$$____________________________$$$$$$$$ ______________`$$$$$$$$$$$______$$$_______$$$_______$$$$$$$$` _______________`$$$$$$$$$$$___$$$$$$$___$$$$$$$____$$$$$$$$` ________________`$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$__$$$$$$$$` _________________`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$ ____u$$$$$$u______`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$` __$$$$$$$$$$Z$_____`$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$ _$$$$$$$$$$$Z$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$` _$$$$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$` ___`$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$_$$$$$$$_$$$$$` ________`$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$__$$_$$$$$$_$$$$` __________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,````,$$$$,_````,$$$$$$$` ___________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$` _____________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$` _______________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$ ســـــــــــــــــــــلام خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبی؟؟ آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــــــــــــــــدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی(برای دخترم زهرا)
29 خرداد 93 11:41
سلام خدا حفظش کنه انشاا همیشه شاد باشین میگم خوبه خدا قربون صدقه ها رو جدی نمی گیره چون منم از وقتی دخمله زبون وا کرده با هر کلمه ای که با نظرم جالب میاد سیل قربون صدقه هاست که روان میشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مادریم دیگه قربون صدقه نریم چه کار کنیم یه وقت مجبور میشیم بخوریمشون
مامان فرانک
29 خرداد 93 15:16
ناز اون شیرین زبونیهات