کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیان و نوژان

خدایا شکرت

1393/3/22 17:26
438 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

دو ماهی بود که به خاطر یه موضوعی خیلی ناراحت بودم اما دیروز دیگه ناراحتی هام تموم شد البته هنوز خیلی مونده تا خیالم راحت راحت بشه اما همین که اون یه مرحله گذشت خیلی خوشحالمآرام

البته حقم بود چون به خودم خیلی مطمئن بودم و فکر میکردم همه چیز دست خودمه اما خدا به موقع متوجهم کرد و با یه گوشمالی دو ماهه بهم فهموند که همه چیز دست خودشه........ البته اصلا قصد نداشتم این مطالب و اینجا بنویسم اما گفتم برای خودم یه تلنگره که گاهی ببینم اش و یادم بمونه همه چیز دست اونیه که از رگ گردن به ما نزدیکتره.........

خدایا ممنونم اول برای این که زود آگاهم کردی و دوم برای این که عامل نگرانیم رفع شد ........

بقیه زندگیم و مثل همیشه میسپارم دست خودت و امیدوارم بهترین ها رو برام رقم بزنی و به خاطر این شب بزرگ عیدی خوبی بهم بدی ........

و همین طور برای همه دوستای خوبم آرزوی بهترین ها رو دارم و امیدوارم مثل من نباشین و یادتون باشه همه چیز حتی جنبیدن برگ درخت به اراده خداوند متعال اتفاق میفته.

با آرزوی بهترین ها برای همه.

      

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم مامان آیدین
22 خرداد 93 17:38
مریم جونم ناراحت شدم که ناراحت بودی و خوشحالم که هرچی بوده تموم شده و ممنون از تلنگرت هرزگاهی یه نفر باید بهمون یادآوری کنه جزء بودنمونو و رحمت و بزرگی خدامونو
الهه مامان سلما
23 خرداد 93 1:51
انشاالله که خیره...وهرچی صلاحتون هست، خدا براتون رقم بزنه... دستان پرتوان خدا ، همیشه توی دستاتون..
مامانِ یسنا
23 خرداد 93 22:52
ایشالا همیشه هر چی خیر و صلاحتونه همون واستون پیش بیاد خوشحالم نگرانیت برطرف شده
مامان سهند و سپهر
24 خرداد 93 8:29