کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

کیان و نوژان

قصه

1393/1/18 0:51
314 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدایا پسرم دیشب برام یه قصه گفت نمیدونید چقدر ذوق کردم و قربون صدقه اش رفتم قصه اش این بود:

یه روز آقا خرگوشه میخواست بره هویج بخوره رفت خورد دید هویج اش خیلی خوشمزه است!!!

 

وقتی گفت میخوام برات قصه بگم منتظر قصه سربازا با فرمانده شون بودم یا آدم آهنی اما کیان این قصه رو گفت نه من نه پدرش تا حالا ازین قصه ها براش نگفتیم بیشتر قصه های ما آدمای واقعی ان یا نهایتا به اصرار خودش آدم آهنی این قصه تماما تخیل پسر 4 ساله منه!!!!

خدایا شکرت هزار هزار بار شکرت به قول کیان بینهایت با 18 تا هم بغل اش شکر ،خدایا دوست دارم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان یسنا
18 فروردین 93 11:58
ای جووووونم شیرین زبون. معلومه خــــــــیـــــــــــــــــلی ذوقیدی مامانی
مامان ارشیا
18 فروردین 93 15:03
فدات بشم با اون قصه قشنگت که توش پر از عشق و زندگی .....
مامان سهند و سپهر
19 فروردین 93 8:11
عسیسمممممممممم
مامان الینا
21 فروردین 93 17:13
من اگه بودم همونجا این پسمل خوردنی رو میخوردمعزیزم ممنون که اینقدر به ما لطف داری
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم