کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

کیان و نوژان

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

1393/1/17 19:08
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم امیدوارم روزای تعطیل خوبی و گذرونده باشین و روزای بهاری قشنگی و پیش رو داشته باشینلبخند امروز میخوام از تعطیلات نوروز 93 بنویسم برای کیان عزیزم قلب

امسال سال تحویل خونه خودمون بودیم و مثل هر سال و شاید هم خیلی بیشتر از هر سال کار داشتیم چون حتی نیمی از خونه تکونی و گذاشته بودیم واسه روز آخر آخه امسال بابای کیان سرش خیلی شلوغ بود و قبل از اون نمیتونست کمک کنه خلاصه که روز آخر سال خیلی خیلی پر کاری داشتیم و البته 1 ساعت به تحویل سال بالاخره همه کارها انجام شد پسرم هم امسال بزرگتر شده بود و دیگه با هفت سین مامان اش کاری نداشت!

من خیلی تو هفت سین چیدن با سلیقه نیستم امیدوارم سالهای بعد بهتر بشمچشمک

 

 

ما امسال کلا قصد مسافرت رفتن نداشتیم و میخواستیم خونه باشیم و بیشتر استراحت کنیم چون امسال بابایی کیان چند ماه آخر تقریبا دو شغله بود و هم ما از کم خونه بودن اش خسته بودیم و هم خودش از اینهمه کار !! خلاصه که فقط 4 روز اول و رفتیم شهرستانی که خانواده همسرم زندگی میکنن و برگشتیم خونه به کیان قول چند جا رو داده بودیم و باید میبردیم اش البته همه رو نشد بریم اما بازی با ماشین شارژی که حدود 7 ماهی میشد تو انباری خاک خورده بود و سرزمین عجایب بالاخره عملی شدن!!!

اینم کیان تو سرزمین عجایب که محو بازی کامپیوتری شده کلا کیان اونجا سوار هیچ اسباب بازی ای نمیشه فقط بازی هاش کامپیوتری !!!

 

اینبار کیان خیلی بیشتر از دفعه های قبل بازی کرد و کارت اش و شارژ کرد برای اولین بار میخواستیم خوشحال و خندان از اونجا بیایم بیرون که چون اولین بار بود که چند تا بازی جایزه دار هم انجام داده بود رفتیم جایزه اش و بگیریم که چون بچه ام اصلا تقلب نکرده بود و همه بازی ها رو خودش انجام داده بود امتازش خیلی کم بود و اونی و که میخواست بهش جایزه ندادن و بازم با گریه از اونجا اومدیم بیرون !!

نمیدونم این بچه ها کی میخوان راضی بشن و اصلا با چی راضی میشن؟؟؟؟

تعطیلات به آخرش نزدیک میشد و ما همچنان خونه بودیم و تصمیم داشتیم امسال هم سیزده بدر و مثل سالهای قبل تو حیاط خونه مامان جون برگزار کنیم که مامانم پیشنهاد داد بعد از چند سال بریم بیرون بد نیست و برای بچه ها هم خوبه که ما هم قبول کردیم و زدیم به دل طبیعت!!!

اینم کیان در حال درست کردن سنگر (کلا کیان تمام مدت یا تو میدون جنگ سیر میکنه یا رفته سربازی)

 

 

اینم از تعطیلات ما که به نظرم خیلی خوب بود به یه استراحت اینطوری احتیاج داشتیم مخصوصا که کیان تا دل اش میخواست با باباش بازی جنگی و تفنگی کرد و تلافی این چند ماه در اومد!!

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان یسنا
17 فروردین 93 22:22
سلا عزیــــــزم . سال نوتون مبارک و ایشالا امسال سالی پر از بهترینها و خوبیها براتون باشه. باز خوبه هفت سین داشتی . من که هم به خاطر یسنا و هم اینکه خونه نبودیم اصلا نداشتم. بهرحال بعد از مشغله های قبل از سال استراحت هم لازمه و بهترین فرصت همین چند روز تعطیلات عیده. ما که استراحت نکردیم هیچ بس که اینور و اونور رفتیم خستگیش هنوز واسمون مونده چه جالبه دنیای کیان. سنگر ، سربازی بوس بوس بوس یک عالمه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی که بهمون سر زدین
مامان الینا
18 فروردین 93 0:06
سال نو مبارک کیان چقد ناز میشی با این لباسهای سبز رنگت. دوساعته محو این عکس اخریت شدم گلم تو چقد خووووووووووووشگلی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون شما خیلی به کیان لطف دارین
مامان ارشیا
18 فروردین 93 15:00
سلام کیان عزیزم و مامانی گل اول از همه ببخشید که یه کم دیر اومدم پیشتون خدا رو شکر که تعطیلات خوبی داشتین مهم نیست کجا باشی مهم اینه که کنار چه کسانی باشی تا بهت خوش بگذره و احساس لذت و شادی کنی و کنار همسر و فرزند....... دیگه بهتر از این نمیشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
مامان سهند و سپهر
19 فروردین 93 8:12
چقدر عاااااالی اینکه تونستین در کنار هم لحظات خوش و آرامی رو داشته باشید خودش پر از انرژیه براتون آقا کیان هم که به جاهایی که علاقه داشت رفت
شیما مامان شاهین کوچولو
25 فروردین 93 0:50
قربونت بشم کیان جون با اون داستان خیلی خوشگلت و بازیهای جنگیت
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 22:16
محو شدنتو قربون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون که به ما سرزدین