کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

کیان و نوژان

بابا چی میشه اگه.....

1393/1/23 0:46
361 بازدید
اشتراک گذاری

بابا،اگه من تو رو دوست نداشته باشم چی؟

اون وقت چی میشه؟

 

اگه تو دیگه من و دوست نداشته باشی،اون وقت دیگه چمن رشد نمی کنه،

خورشید نمی تابه و باد هم نمی وزه.

اگه میخوای این دنیای قدیمی به کارش ادامه بده،

باید باز هم من و دوست داشته باشی،باز هم،باز هم...

باز منو دوست داشته باشی

می شنوی پسرم؟

بهتره منو دوست داشته باشی،

(تو منو دوست داری،پسرم؟بله)

بهتره منو دوست داشته باشی.

                                                              

شل سیلور استاین                

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان یسنا
23 فروردین 93 7:55
جالب بود. خودمونیما ، پدر و پسر خیــــــلی شبیه همن. بوس از راه دور واسه کیان خوشگلم
مامان سهند و سپهر
23 فروردین 93 11:47
سلام عزیزم متنهای خیلی جالبیه. به دلم میشینه ممنون که میذاریشون پسر کو ندارد نشان از پدر... کپی برابر اصله که! هزارماشالا ببوس این پسر نازتو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
کتابای سیلورایتاین یه جوریه سن و سال هم نداره همه دوستش دارن! اما من خودم فکر میکنم کیان اصلا شبیه پدرش نیست!!
مامان الینا
24 فروردین 93 8:47
خصوصی داری
مامان سه قلوها
25 فروردین 93 0:58
سلااااااام عزییییییییزم چقده نوشته های عمو شلبی رو دوس دارمـــــــــــــ راستی ، عکسِ پدر و پسریِ خیلی قشنگی شده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون
مامان سویل
25 فروردین 93 21:21
وااااااااای عزیزمی کیان جون
مامان سهند و سپهر
26 فروردین 93 9:18
نمیدونم من شما رو ندیدم که نظر دقیق تر بدم شاید هم شبیه شما هم باشه بهرحال بچه ها هم به پدرشون شباهت دارن هم به مادر خب عکس خودتم بذار ببینیمت دیگه خصوصی رو هم چک کن خانمی.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
اما من میخوام فقط شبیه خودم باشه
مامان سهند و سپهر
26 فروردین 93 12:31
نگران نباش پسرا آخرش شبیه مامانشون میشن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه عزیزم
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 22:15
فک کنم ب خودت رفته چون شبیه باباش نیست
مریم(مامان کیان)
پاسخ
نظرات در این مورد خیلی متفاوته اما من همچنان میگم شبیه منه و پدرش هم معتقده که به اون شبیهاین تو خونه ما یه شوخیه قدیمیه
مامان زهرا
28 فروردین 93 1:52
سلام عزیزم .ممنون که وقت گذاشتی به سوالم جواب دادی . امیدوارم سال خوبی داشته باشین . کانون خونوادتون همیشه گرم گرم . راستی من فکرمیکنم کیان جون شبیه شماباشه چون چهره ی آرومی داره .خدابراتون حفظش کنه .
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم قابلی نداشت وای شما به اون چهره میگین آروم!!!!!