کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کیان و نوژان

آخر 92

1392/12/25 14:36
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزلبخند دیگه واقعا سال 92 داره تموم میشه هر چند برای من خیلی خیلی زود گذشته طوری که باورم نمیشهچشمکبعد از تحویل سال 92 ما رفتیم امامزاده صالح میدونم همه موقع تحویل سال میرن اما خوب ما سال اولی بود که تو خونه خودمون بودیم واسه همین هم بعدش رفتیم سال قبل هم همون هفت سین همشگی و چیدم اما اگه بدونین لحظه تحویل سال هیچ سینی سر جاش نبودنیشخند اول اش کیان سیب و برداشت و گاز زد بعد نوبت سنجد شد که تمام ظرف و خورد سکه هم که داخل جیب اش بود تخم مرغ و هم که از اول فکر میکرد جزو اسباب بازی هاشه و بعد از سال تحویل هم ما داشتیم نهار میخوردیم دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم سیر ها رو هم برام پوست کندهنیشخندخدا رو شکر از بوی سرکه بدش میومد خلاصه که کلا نیم ساعت هفت سین داشتیم و بعدش جمع اش کردم آخه چیزی باقی نمونده بود به عنوان هفت سینتعجب

خلاصه که رفتیم امامزاده صالح و اونجا هم من و هم همسرم فقط یه چیز خواستیم که البته اون موضوع حل شد و همین چند روز پیش که من از یه چیزایی شاکی بودم همسرم میگفت تقصیر خودمونه ما فقط رو همون یه موضوع تاکید داشتیم خدا هم همون و برامون حل کردنیشخند

خدایا شکرت برای همه چیز هر چند روزای بد و سخت هم داشتیم اما خدا رو شکر موندگار نبودن و البته روزای خوب هم داشتیم مثل روزیکه عباس از پایان نامه اش دفاع کرد و یا روزی که اون بار سنگینی که قبلا گفتم از دوشمون برداشته شد،درس خودم تموم شد و .....

خدایا هزاران بار شکرت برای همه چیز و البته سلامتی عزیزانم

امیدوارم سال 92 با خیر و سلامتیی برای همه عزیزانم و البته دوستان خوب وبلاگیم تموم شه و سال 93 برای همه همراه باشه با سلامتی و سعادت و نشاط و از خدا بخواهیم برای همه هموطنان عزیزمون که سال 93 رو با شادی آغاز کنن و البته با خوشی و سلامتی برای همه تموم بشه الهی آمین.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله سوینا
25 اسفند 92 17:53
امیییییییییییییییییییییییییییین خدا از دهتون بشنوه
خاله سوینا
25 اسفند 92 17:54
راسش چون سال92واسه من خیلی تلخ بوده پایانش داره خیلی بهم خوش می گذره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
الهی شکر امیدوارم خوشی ها تا آخر 93 ادامه داشیه باشن
مامان ابولفضل
25 اسفند 92 23:25
سلام عزيزم... اميدوارم سال جديد براي شما و خانوادتون هم پر از شادي و خبراي خوب باشه...پيشاپيش سال نو مباااارك...
مامان ارشیا
29 اسفند 92 0:28
سال جدید پیشاپیش مبارک و زندگیتون سرشار از خنده و شادی و سلامتی باشه و به همه آرزوهای بزرگ و کوچیکتون برسین انشاالله
مامان یسنا
6 فروردین 93 8:07
آمــــــیــــن