کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کیان و نوژان

عکسای پسرم

1392/11/12 20:06
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما بازم با عکس اومدیم البته این عکسا جدید نیستن اما از اونجایی که من مامان ندید بدیدی هستم از هر عکسی خوشم بیاد اینجا هم میزارمقلب

قربونش بشم انقدر خوش تیپهبغل

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

shima
13 بهمن 92 18:55
Salam azizam. Vayyyyy ghorboone in pesare khoshgel besham man on akse bachegihash ke kolahe sefid saresheeeee kheyli nazo khordaniyeeeeee nemitoonam. Chashm mamani hatman linketoon mikonam ..alan chon fonte farsi nadarm. Raftam khone link mikonam
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام من خودم هم اون عکس اش و خیلی دوست دارم مرسی پسر خوشگلتون و ببوسین
مامان سویل
13 بهمن 92 20:14
به به چه پسر خوشگلیمامانی اسپند یادت نره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم
مامان سویل
13 بهمن 92 20:15
با افتخار لینک شدید
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی خیلی ممنونیم
خاله راشل
13 بهمن 92 23:13
قربونت برم من