کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کیان و نوژان

دلواپس شادمانی تو هستم

1392/11/1 14:00
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

تو هر که باشی

مرا دلشکسته و نومید نخواهی کرد

من هیچ خیالی در سر ندارم

که بخواهم تو کسی باشی

که من میخواهم باشی،

یا رفتارت به دلخواه من باشد

من بر آن نیستم

که بخواهم آینده تو را پیش بینی کنم،

من فقط میخواهم تو را کشف کنم.

تو مرا دلشکسته و نومید نخواهی کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 20:10
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم