کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

کیان و نوژان

حسن ختام

1393/3/12 1:57
323 بازدید
اشتراک گذاری

خوب حالا میرسیم به حسن ختام پست های امشب که خیلی هم برای من حسن نیست!!!!!!!!!

اونم کوتاهی موهاته عزیزم....... هرچند نه من و نه برای اولین بار بابایی ات اصلا دلمون نمیخواست موهات و کوتاه کنیم اما با اومدن تابستون و گرما شما هم با این همه فعالیت مدام زیر موهات خیس میشد و میترسیدم با باد کولر سرما بخوری.......... رفتی موهات و کوتاه کردی .......غمگینامیدوارم دیگه تا آخر تابستون مجبور نشیم این کار و انجام بدیمخطا

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مریم مامان آیدین
12 خرداد 93 2:04
الهـــــــــــــــــــــــــــی همین الان تو پست قبلی گفتم عاشق موهاشم ولی واقعا این مدل هم به پسر ناز میاد چقدر آفاتر و بزرگتر شد مبارکت باشه خوشگلم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
واسه خودم هم یه کیانه و یه موهاش اما خوب دیگه نمیشد..... وقتی از در اومد بهش گفتم وای چقدر پسرم زشت شده اونم گفت ولی بابام که گفته قشنگ شدم
مامانِ بهار
12 خرداد 93 23:38
ماشالله به این پسر خوشگل
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
الهه مامان سلما
13 خرداد 93 0:35
آخی، سبک شد بچه..
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سبک و بی ریخت
مامان یسنا
16 خرداد 93 10:18
خودمونیماااا. موی کوتاه هم بهش میاد مبارکت باشه
شیما مامان شاهین کوچولو
17 خرداد 93 18:57
قربونش بشم... اقا کیانمون اینقدر که خوشگل و خوشتیپه با موهای کوتاه هم خوردنی میشه خیلی ناز شده
مامان کیان
17 خرداد 93 21:18
واسه پسر به این خوش تیپی هر مدل مویی میاد .بلند و کوتاهشم فرقی نداره در هر صورت خوش تیپ خودمه
مامان فرانک
19 خرداد 93 14:13
خیلی ناز شدی عزیزم چه موی کوتاه چه بلند خیلی بهت میاد هر دو تاش اینم برای اینه که خودت خیلی ناز و خوشگلی گل پسر
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونش
مامان روژینا
10 تیر 93 12:38
مرسی فدات م که تو قسمت پرسش و پاسخ راهنماییم کردی کیان کوچولو رو ببوس
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم