کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

کیان و نوژان

عکس

1393/3/12 1:40
391 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه سر عکس انداختن باهات مشکل دارم عمرا یه جا بمونی من ازت عکس بندازم اگرم چند تا عکس خوب داری همه اش با کلک و ادا و اصول من انداخته شده امشب میخواستم ازت عکس بندازم تا دوربین و دیدی گفتی از کاری جنگیم عکس بنداز و شروع کردی به کارای جنگی به قول خودت.......... هر حرکتی که به جنگ مربوط میشد و انجام میدادی و میگفتی بنداز ........ نتیجه اش بد نشد چند تاش و برات میزارم تا وقتی میبینیشون کلی بخندی خدا رو چه دیدی شاید واقعا وقتی بزرگ شدی بشی فرمانده نیروهای انتظامی و ارتش و ......... بعد میفهمی که شغل امروزت آرزوی بچه گی هات بوده..........

                                       

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

به قول بابات اگه یه کاری و بخوای انجام بدی به بهترین نحو انجام میدی اگرم نه که ما بیخود خودمون و خسته میکنیم..........آراممحبت

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم مامان آیدین
12 خرداد 93 1:53
واااااااااااااااای مریم جون من عاااااااااااااشق موهای کیانم ماشالا خیلی نازه و خیلی برام این علاقه شدیدش به جنگ و ارتش جالبه من فکر میکردم آیدین بزرگتر بشه دیگه معضل عکس انداختن نداریم ببوس پسر نازو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنونم از لطفت عزیزم
الهه مامان سلما
13 خرداد 93 0:33
آآآآقا پس ما منتظریم، عکس کیان جونو چندین سال دیگه رو بیلبوردهای نظامی ببینیم..
مریم(مامان کیان)
پاسخ
اگر همینطوری پیش بره بعید نیست
مامان یسنا
16 خرداد 93 10:15
واااااااااااای عزیزم پسرت خیلی باحاله.ببوسش از طرف من
شیما مامان شاهین کوچولو
17 خرداد 93 18:58
اوه اوه ارنولد کوچولو رو ببین. اون ژستای خفنش منو کشته
مامان فرانک
19 خرداد 93 14:16
فدات بشم با این آرزوهای قشنگت امیدوارم وقتی بزرگ شدی به همه آرزوهات چه جنگی چه غیر جنگی برسی