کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کیان و نوژان

احساسات باارزشند!!!

1393/3/5 11:53
303 بازدید
اشتراک گذاری

Анимированная линейка

همیشه میپنداشتم

کارهای روزانه من

بسیار حیاتی هستند

گفته های روزانه ام

بسیار ضروری هستند

و آموخته های روزانه ام

بس هیجان انگیز

ولی حال در میابم

آن چه هرروز حس میکنم

از هر چیز دیگری باارزش تر است

وعشق من به تو

ژرف ترین احساسات من است

از تو به خاطر عشقت متشکرم

عشق تو باارزش ترین

و زیباترین بخش زندگی من است.

 

سوزان پولیس شوتز

Анимированная линейка

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

خاله عاطی
5 خرداد 93 12:32
سلام عزیزم چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
چشم عزیزم مرسی
مامان شادی
5 خرداد 93 13:26
عزیزم ارد توی نونوایی ها ارد مخصوص پخت نون هست یا همون ارد گندم که خود ارد گندم هم بسته به نوع کشت که دیمی باشه یا به روش ابیاری کیفیت های مختلفی داره...این اردها برای شیرینی و کیک مناسب نیستن ولی برای سس سفید و یا همین کیک سیب زمینی و پخت انواع نون و خمیر پیتزا میشه ازشون استفاده کرد...اما برای کیفیت مطلوبتر در پخت شیرینی و کیک بخصوص کیک و شیرینی های حساس مثل کیک اسفنجی از ارد مخصوص شیرینی پزی استفاده کنید
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون
مریم مامان آیدین
5 خرداد 93 13:45
خیلی قشنگ بود مریم جونم ممنون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قابل شما رو نداره عزیزم
مامان فرانک
9 خرداد 93 11:26