کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

کیان و نوژان

سرباز

1393/3/3 14:52
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبمآرام

امروز من میخواستم الگو بکشم کیان هم با دیدن کاغذ و مقوا و قیچی سریع اومد که کاردستی درست کنه همیشه هم کاردستی درست کردن ما به این روش که من درست میکنم و آقا فقط تماشا میکنن و البته گاهی نظر هم میدن!!! اما امروز دیگه نزاشتم جریان اون طوری پیش بره و چند تا مستطیل و دایره تو سایز های مختلف بریدم و دادم دستش گفتم خودت هر چی دوست داری درست کن ..... بعد هم از پیشش رفتم تا نظر ندممتنظر

بعد از مدتی دیدم اومده فاتحانه یه چیزی نشونم میده و میگه زود با مقوا یه تفنگ درست کن اینا که بهم دادی هیچ کدوم شبیه تفنگ نیست گفتم مگه چی درست کردی با خوشحالی گفت یه سرباز قوی!!!!!!!!

 

                                     мультяшки

 

             

 

                                        мультяшки

بعد هم با افتخار چسبوندتش پیش بقیه کاردستی هاش

 

         

                                 мультяшки  

خلاصه که تمام خلاقیت و دنیای پسرم فقط جنگ و سربازیه!!!! و البته سربازی رفتنبدبو هر چند از خانواده پدریش یک نفر هم سربازی نرفته فکر کنم کیان به جای همه میخواد برهخندونک

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهه مامان سلما
3 خرداد 93 15:03
ای جان! چه سرباز خوبی هم از آب دراومده، فقط حیف که چشم و ابرو نداره! مریم جون با اجازه لینکت میکنم، بیشتر به پسر گلت سر بزنم.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
اتفاقا بعد از اون یه آدم با چشم و ابرو درست کرد اما چون فقط مقوای سفید بهش داده بودم خیلی مشخص نبود. لطف میکنید ما هم شما رو لینک مینمایییم
مریم مامان آیدین
3 خرداد 93 15:51
خداااااااا سربازشو ببین باورم نمیشه حتی تو تخیلاتشم جنگ حرف اوله مریم جون دلم ضعف رفت آیدینم زود اینقدری بشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
همچین زود بزرگ بشه که دلت واسه الان اش تنگ بشه
مامان سهند و سپهر
4 خرداد 93 8:05
آفرین خیلی قشنگ درست کرده که !
لی لی تم
7 خرداد 93 16:51
هزار ماشاا...
مامان فرانک
9 خرداد 93 11:33
خیلی قشنگ سربازت درست کردی آفرین کیان جان