کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

کیان و نوژان

مخ

1393/2/31 15:11
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبمآرام

امروز دارم با لبتاپ کار میکنم کیان هی میاد از سر و کله ام میره بالا آخر سرم دوپایی اومده وسط دستم با عصبانیت گفتم :کیان داری میری رو مخم ها!!!!برگشته میگه :مگه مخت تو دستاته ؟ گفتم :آره تو دستامه با جدیت کامل میگه : کو دستت و باز کن ببینم.

آی من کم میارم جلو این بچه!!!!!!!!!

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان رها
31 اردیبهشت 93 15:27
وااااااااای مریم جون دو ساعت داشتم میخندیدم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ما اصلا اومدیم اینجا برای شادی مردم
مریم مامان آیدین
31 اردیبهشت 93 17:58
نااااااااااااااااااااااازی کیان کوچولو خیـــــــــــــلی شیرین زبونی
مامان ِ یسنا
31 اردیبهشت 93 19:12
خب بهش نشون میدادی بچه های این دوره زمونه خوب حال ماهارو میگیرن بچه هم بچه های قدیم !! والــــــــا به خدا شیرین گندمک رو هزار تا ببوس
مامان تینا و رایان
31 اردیبهشت 93 20:32
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر میزنی وجود شما خواننده های خوب بهم انرژی میده برای ادامه راه و ثبت دستورات اشپزی پسر گلت رو ببوس
مامان کیان
1 خرداد 93 0:33
خیلی بامزه ای عشقم.اگه پیشم بودی لپاتو گاز میگرفتم.
مامان سهند و سپهر
1 خرداد 93 7:48
آفرین به این پسری حاضر جوابتون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آخه حاضر جوابی آفرین داره!!!!!! انقدر دلم میخواست از این بچه های خجالتی و ساکت بود مخصوصا بیرون از خونه
مامان فرانک
1 خرداد 93 15:04
الهه مامان سلما
3 خرداد 93 0:10
ای جانم... اینم یه نشونه است ازینکه این بچه قراره، چیزی رو ندیده باور نکنه!!!
الهه مامان سلما
3 خرداد 93 0:11
میشود رمز را داشته باشم، آآآآیا؟?؟?؟?؟