کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

کیان و نوژان

بعد از تعطیلات

1393/1/27 0:05
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه لبخند

کیان این روزها خیلی پسر خوبی شده هر شب اسباب بازی هاش و جمع میکنه بعد میخوابه.

خودش میره دستشویی و کاراش و انجام میده و میاد بیرون و لباساش و میپوشه (هر چند کلا لباس در آوردن و پوشیدن بلد نیست و به سختی این کار و انجام میده)

 

تو خیابون هی نمیگه من مرد شدم دستت و نمیگیرم مثل آقا میاد دستم و میگیره و با هم راه میریم.

واسه همینام دو شب پشت سر هم آدم آهنی اومده و براش جایزه آورده 3 تا سرباز جنگی و وسایل شون که شامل تفنگ و سنگر و نارنجک و.... میشه (البته به سفارش خودش و برای بار سوم) خلاصه که از صبح که بلند میشه داره میدون جنگ درست میکنه و بازی جنگی میکنه و وسط اش هم مدام در مورد سربازی (شغل اینده اش) میپرسه که من رفتم سربازی فرمانده ام چی میگه؟ چطوری باید بجنگم و البته بزرگترین نگرانی اش اینه که اگه فرمانده بهش بگه تو باید دشمن بشی نه سرباز ،اونوقت بچه ام چه کار باید بکنه آخه فقط میخواد سرباز بشه نه دشمن!!!!!!!!

دو سه جلسه ای هم هست که میره کلاس ژیمناستیک و به یکی دیگه از آرزوهاش هم رسیده(یاد گرفتن پشتک و انجام کارهای باشگاهی) آخه دوست داشت تو خونه پشتک بزنه ما هم گفته بودیم باید بری باشگاه تا درستش و یاد بگیری که کیانم خیلی منتظر این روز بود و بالاخره رفت باشگاه از روز اولم به مربی اش میگفت پس چرا پشتک یادمون نمیدی که امروز یاد گرفتن و پسرم به آرزوش رسیدهورا

اینم یه پسر قوی و البته خوش تیپ که داره از باشگاه برمیگرده البته بعد از دو ساعت بازی تو پارک نزدیک باشگاه:

عزیزم امیدوارم آرزوهات همیشه همینقدر در دسترس باشن و تو همیشه انقدر خوشحال باشی و منم سرافراز و خوشحال بابت داشتن تو پسر خوب و حرف گوش کنم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 22:13
ای جونم خوش تیپ خان
مامان سهند و سپهر
27 فروردین 93 11:34
عزیزممممممم هزارماشالا به این گل پسر خوش تیپ چقدر ناز و خوشگله این تیپشم که مشتی ورزشکار هم که شده به به دیگه پسرت مرد شده ها وای چقدر به جنگ علاقه داره وروجک عاشق این تخیلات کودکی این فسقلی هام من چقدر عالی که کارهاش و خودش انجام میده . منم از الان دارم سهند و سپهر و تعلیم میدم و حسابی ازشون کار میکشم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مامانای شاغل همیشه بچه های زرنگ تری دارن اما کیان خیلی تنبله نمیدونی با چه ترفندایی حاضر شده این کارا رو بکنه
مامان سهند و سپهر
27 فروردین 93 11:35
وای مریم جون چقدر تحویلم گرفتی توی پرسش و پاسخ دختر ! الان توی آسمونام دارم پرواز می کنم مرسی خانمی نظر لطفته
مریم(مامان کیان)
پاسخ
کاملا جدی گفتم آخه همیشه چیزایی و میگی که بقیه اشاره نکردن آخه من پرسش و پاسخ و همیشه کامل میخونم بالاخره یه روز هم به درد من میخوره به هر حال قابلی نداشت
الهه مامان سلما
28 فروردین 93 7:36
سلام مریم جون ماشاالله.... خدا برات حفظش کنه من که عاشق موهاش شدم، بقول شوهرم، موهای اصیل ایرانی، این شکلیه...
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان سهند و سپهر
28 فروردین 93 10:56
عزیزم عاشق این عکسشم چقدر نازه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی شما لطف دارین
مامان ارشیا
28 فروردین 93 13:48
فدای این تیپ خوشگلت بشم ورزشکار خاله تو هم مثل ارشیا عاشق ورزشیا
مریم مامان رهام
29 فروردین 93 11:00
آمین واقعا هم که مرد شده گل پسر
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون
مامان یسنا
30 فروردین 93 17:34
هزار ماشالا چه عکسی هم گرفته. پسرت دیگه مرد شده خودش کاراش انجام میده. عجب شغلی هم واسه آیندش در نظر داره. سرباز عاشق دنیای کودکیشم. نارنجک و سنگر و تفنگ... آفرین به این پسر ورزشکار امیدوارم همیشه به همین راحتی و سریع به آرزوهات برسی عززززیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
nira
1 اردیبهشت 93 10:28
اقا پسر بانمکی دارین، خدا حفظش کنه مرسی از بازدیدتون از وبلاگ پسرم، خوشحالم از اشناییتون خصوصی دارین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ممنون منم خیلی خوشحال شدم ممنون تز راهنمایی تون
شیما مامان شاهین کوچولو
1 اردیبهشت 93 18:02
قربونت بشم خوشتیپ خالههههههه ژیمناست ما بوس بوس