کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

کیان و نوژان

کاردستی

1394/8/16 11:42
1,910 بازدید
اشتراک گذاری

الان مدتهاست بیشترین سرگرمیت شده کاغذ و چسب و قیچی 

بیشترین زمان روز و داری با کاغذ و قیچی وسایلی و که دوست داری درست میکنی و من هر بار یه عالمه کاغذ از اتاقت جمع میکنم و گاهی فقط گاهی خودت هم کمک میکنیآرام

حالا یه تعدادی از کاردستی هایی که عکسش و دارم برات میزارم تا همیشه یادگار بمونه .

این یه قاب عکس که کلا خودت درستش کردی و آوردی نشونم دادی

اینم کیسه بوکسی که خودت فکرش به ذهنت رسید و تو چند دقیقه عملی شد

اینم منظومه شمسی که اسم سیاره ها رو ه حتی بلدی و یه فضانورد هم وسطش هست

اینم کلاه سرخپوستی که نمیدونم کجا دیده بودی

و این یه خونه که با نی درست شده

و این یه مرد خیلی قوی 

و زره کاغذی پسرممحبت

 

کیان جونم کارات خیلی بیشتر از اینا بود من فقط چند تاشو گذاشتم برات

هر روز میشینی با اون دستای کوچولو و قیچی یه چیزی طراحی میکنی و حسابی منو به وجد میاری اصلا خودم قوه خلاقیت خوبی نداشتم هیچوقت و این همه ابتکار تو همیشه مامان و کلی سر ذوق میاره.

عزیزم امیدوارم این دستای کوچولو یه روز بهترین ها رو برات رقم بزنه و این ذهن پویا همیشه و همیشه راهگشای زندگی و مسیر موفقیتت باشه.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)