کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

کیان و نوژان

ده خرداد تا ده تیر ماه 94

1394/4/11 23:41
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر قشنگم و دختر خوب و خانمممحبت

نوژان قشنگم 4 ماهه شده ... و ما رسیدیم به همون روزایی که آرزوش و داشتم همیشه از بچه ها وقتی خوشم میومده که با یه حرکت چشم یا یه اخم و لبخند میخندن و حالا نوژان قشنگ متوجه حالت چشم و قیافه میشه و کلی میخنده ... گاهی با کیان مسابقه میزاریم ببینیم کی بیشتر میخندونتش از بس قشنگ میخنده عروسک خوش خنده امآرام

کیانم این روزها تمام مدت مشغول شبیه سازی افکارش با کاغذ ... یه دستش کاغذ و دست دیگه اش قیچی و هر چیزی که به دهنش میرسه که ندارتش درستش میکنه انقدرم قوه تخیلش خوب هست که حسابی شبیه میشه هر چی که درست میکنه.

نوژان هم علاوه بر خوش خنده بودن چند تا خصلت دیگه هم داره یکیش اینه که برعکس دو ماه اول زندگیش دیگه کم میخوابه گاهی فقط روزی دوبار !!!!!

و مورد بعدی اینکه این ماه که رفتیم دکتر برای چکاپ نوژان خوب وزن نگرفته بود و شیر خشک هم به برنامه روزانه مون اضافه شد که کلی سرش ماجرا داریم...

حالا که بعد از یک ماه من نشستم به نوشتن زیر دگمه های لبتاپ آشغال رفته و اصلا نمیشه با سرعت تایپ کنم پس کمتر مینویسم و بیشتر عکس میزارم .....

 

داریم به 10 مرداد نزدیک میشیم و پست این ماه نصفه مونده

چند شب پیش کلی عکس آپلود کردم و داشت پستم کامل میشد نمیدونم چی شد لبتاپ هنگ کرد و همه چیز پرید غمگینمنم دیگه ادامه ندادم!!!!

امروز 30 تیرماه و تصمیم اکید دارم این پست و کامل کنم اما دگمه های لبتاپ همچنان خرابه......

 

عکس ها به اون ترتیبی که میخواستم آپلود نشد اما خوشحالم که بالاخره انجام شدآرام

مدل های مختلف خوابیدن نوژان:

 

 

و همچنان تلاش برای پستونک خوروندن به دخترم ادامه داره و ما هنوز موفق نشدیم!!!

وقتی برادرت سرباز باشه خوب تاجت هم باید فشنگ باشه دیگهچشمک

 

دخترم دیگه راحت غلت میزنه و اصلا طاقباز نمیمونه حتی تو خواب

 

 

تانک اختراعی کیان با ابزار آلات

یه روزم رادین عزیزم با مامانش اومدن خونه مون رادین جون از دوستای کلاس ژیمناستیک کیان هست و بعد از رفتن مهمون ها اتاق کیان این شکلی بودخسته

با وجود نوژان اولین بار بود که یه مهمون داشتم و انقدر حواسم به پذیرایی از مهمونم بود که یادم رفت از رادین و کیان عکس بگیرمعینک

ماسک شیمیایی که کاملا توسط خود کیان طراحی و اجرا شده

تعطیلات 15 خرداد هم رفتیم خونه بابا بزرگ و کیان یه عالمه خاک بازی کرد از ساختن سنگر تا درخت کاریدن

 

و دو روز مونده به ماه رمضان دوباره رفتیم شمال

 

 

حیاط خونه مادر جون و اولین تجربه میوه چیدن کیان

 

و نوژان خوش خنده ام بغل باباجونمحبت

 

 

 

 

 

خدا رو شکر که بعد از بیش از یک سال بالاخره لبتاپ و بازی های جنگی جذابیت خودشون و از دست دادن و کیان دیگه صبح ها به محض بیدار شدن نمیگه مامان لبتاپآرام

سرگرمی این روزهای پسرم شده چسب و کاغذ و قیچی و هر وسیله ای که به ذهنش برسه رو سریع طراحی میکنه و هر طوری هست با کاغذ درستش میکنه هر چند این طوری آخر شب یه کیسه زباله کاغذ داریم اما همین که یه سرگرمی سالم و بدون ضرر داره خودش کلیهمحبت

این روزها برنامه خونه و زندگی بیشتر دستم اومده و بهتر به کارای خونه و بچه ها میرسم البته خودم به شدت خسته میشم اما خوب خوبیش اینه که خودم حال بهتری دارمآرام

کیان عزیزم مثل همیشه تمام روز و مشغول بازیه و اصلا هم به نوژان حسودی نمیکنه تازه گاهی برای ساکت شدن و سرگرم شدنش کمکم هم میکنهآرام

خدایا شکرت      خدایا شکرت      خدایا شکرت

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

mahtab
31 تیر 94 5:39
سلام خوشحالم از خوشحالیتون و خدارو شکر خیلی خیلی روزهای خوبتون مستدام و لبخند روی لبهاتون موندگار
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم مرسی برای دعای قشنگت
مامان ریحانه
2 مرداد 94 9:53
سلام مریم جون خوبی عزیزم مریم جون نمیدونی چقدر دلم براتون تنگ میشه و چون میدونم به صورت ماهانه پست میذاری هر ماه منتظر عکسهای جدید نوژان جون هستم ماشالله هزار بار ماشالله که روز به روز فرشته کوچولوت ناز و دوست داشتنی میشه الهههههههههههههی فدای دمر خوابیدنش بشم که چقدر ناز خوابیده فکر کنم نوژانم مثل بچگیهای نازنین نمیتونه یه جا قرار بگیره هر چند که نازنین الان هم همینجوری خوب مریم جون بهتر که پستونک نمیخوره برا چی اصرار دارید فدای تاجش بشم خوشگل خانوم خودش باید آماده کنه برای میدون جنگ داداشی فعلا فکر کنم پشت خط داره فعالیت میکنه عاشق عکساییم که کیان جون کنار نوژان داره خیلی حس قشنگیه امیدوارم که سفر بهتون خوش گذشته باشه قربون خنده های ناز جوجو کوچولو برم من که دل میبره این خنده ها
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام ریحانه جان خیلی خیلی ممنون از لطفت واقعا نوژان نمیتونه یه جا قرار بگیره نه تو خواب و نه بیداری قربونت بشم خیلی ممنون که بهمون سر میزنی
مامان ریحانه
2 مرداد 94 9:58
و اما آقا کیان ناز نازی که ماشالله مردی شده واسه خودش فدای ابتکارات جدیدش واقعا هنرمنده گل پسرمون خیلی قشنگ ماسکو درست کرده آفرین وای مریم جون وقتی با این اتاق روبرو شدی چه حسی داشتی من اگه بودم یه جیغ بنفش میکشیدم قربون خنده ی ناز و دوست داشتنیش بشم که مهربونی تو صورت قشنگش موج میزنه مریم جون نازنینای خوشگلتو از طرف من خیلی ببووووووووووووووس
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت ربحانه جان راستش وقتی اون دوست و دعوت میکردم میدونستم چی انتظارم و میکشه
مامان ِ یسنا
4 مرداد 94 9:23
سلام دوست خوبم ... حالتون خوبه ؟ فرشته های کوچولو حالشون خوبه؟ عزززززززیییییزم ... چه جیگری شده هزار ماشالله ... براش حتما اسپند دود کن خوارو شکر کیان جون همکاری میکنه ... ببوسش فرشته های نازت و جای من
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ما خوبیم قربونت بشم لطف دارین شما شما هم یسنای شیرینم و ببوسین