کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

کیان و نوژان

فرشته کوچولو

1393/11/30 20:21
993 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبمآرام

این آخرین پستی که قبل از دنیا اومدن دختر کوچولو مون میزارم و از همه دوستای خوبم میخوام که برامون دعا کنن تا همه چیز به خوبی پیش بره و منم به امید خدا زود حالم خوب بشه و با عکسای فرشته کوچولومون بیاممحبت

دیگه فقط 10 روز مونده تا به دنیا اومدنت و من بی صبرانه منتظرم اون لحظه خوبم محبت

امسال قراره بهار چند روزی زودتر بیاد خونه مون و من و بابای و کیان هر سه تایی منتظر اومدن نی نی کوچولومون هستیم که قراره بهار و با خودش بیارهمحبت

حالم این روزها خیلی خیلی بده و تقریبا به زور روزی یک وعده غذا درست میکنم یا به کارای کوچیک و ضروری کیان میرسم.

ولی دلم تاپ و توپ میزنه و مدام برای به دنیا اومدنت دارم نقشه میکشممتنظر

یک هفته ای میشه که ساکت و بستم و هر روز هم با شوق و ذوق هم با ترس و لرز نگاهش میکنمآرام

کلی هم برای دخترم لباس و وسایل نی نی کوچولو خریدیم که هر روز با کیان با هم مرتب شون میکنیم....

هی ساک و باز میکنیم یه چیزی میزاریم و یه چیزی برمیداریم آرام

خلاصه که همه چیز آماده است تا یه فرشته کوچولوی ناز به جمع مون اضافه بشهハート のデコメ絵文字

خدا رو شکر کیانم خیلی بهتر و آرومتر شده و اونم هر روز که بیدار میشه میپرسه مامان چند تا دیگه بخوابیم دنیا میاد؟؟؟

البته مدام هم دارم خاطرات نوزادی خودش و براش تعریف میکنم و کارایی که براش انجام دادیم و میگم تا وقتی نی نی مون دنیا میاد بدونه که همه این کارا رو برای خودش هم کردیم و البته باباییش هم قول داده چند روز اول و کلا در اختیار کیان باشه تا نکنه غصه بخوره یا تنها بمونه(タイトルなし) のデコメ絵文字

هر چند قراره از بیمارستان بریم خونه مامان جون و اونجا به هر حال دورمون شلوغتره و کیان تنها نمی مونه اما خوب توجه پدر مادر یه چیز دیگه است.....

یه سری لباس جدید هم برای دختر مون خریدیم キラキラ のデコメ絵文字جدید که یعنی لباس عیدی خریدیم براش آرام یعنی هر کاری کردم دلم نیومد با لباسای معمولی نوزادی باشه تو عید .... بالاخره عید دیگه ... و تصمیم گرفتم یکی دو تا عکس از یکی دو تا از لباساش براش بزارم تا یادگاری بمونهハート のデコメ絵文字آخه اون سالی هم که کیان اولین عید نوروزش بود و سه ماهش بود کلی برای لباسای عیدش ذوق داشتم اما چون بعدش دادم به کسی فقط یکی دو تا عکس ازش داریم و این دفعه میخوام یادگاری بیشتر و بهتری از لباسای عید دخترمون داشته باشیمハート+吹き出し のデコメ絵文字

این بادی هم که اصلا فقط یه دونه بوده اونم ما خریدیمچشمک

 

این بولوز شلوار هم یکی از لباسایی که خودم عاشقشم البته این پشت شلوارشهمحبت

خیلی دلم میخواست یه پست هم برای سال جدید بزارم اما نمیدونم اوضاع چه طوری پیش بره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستای خوبم خیلی خیلی زیاد برامون دعا کنید منم قول میدم اگر به امید خدا همه چیز خوب پیش رفت هر طور شده قبل از عید یه پست با عکس فرشته کوچولومون براتون بزارمキラキラ のデコメ絵文字

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

مامان ریحانه
7 اسفند 93 23:00
واااااااااااای مریم جون نمی دونی من هم چقدر لحظه شماری میکنم تا فرشته کوچولوت و ببینم بعد از اینکه به سلامتی فارغ شدی خیلی زود عکسای جوجو کوچولو رو بذار فدات بشم تو این روزها سعی کن خیلی شاد باشی و به قشنگترین آرزوهایت فکر کنی کیان و فرشته کوچولوت مریم عزیزم در آن روز قشنگ نازنین زهرای من و یاد کن تا هر چه زودتر خوب بشه می بوسمت عزیزم کیان جون و ببوووووس
الهه مامان سلما
8 اسفند 93 6:59
دعای ما پشت سرته..برو ب امید خدا و دست پر برگرد...پیشاپیش عاشقتم فرشته کوچولو...دست خدا ب همرات
مامان ناهید
8 اسفند 93 8:04
سلام مریم جون واااااااااااااای یعنی الان 10 روز دیگه نی نی میاد؟؟؟؟؟؟؟ چه حس خوبی وچه رویای شیرینی انشالله به سلامتی مریم جون دعا می کنم دوتایی مادر وفرشته کوچولو سالم باشید وعکسای خوشگلشو ببینیم فدای کیان هم بشم که خیلی آماده شده برای دیدن آبجی کوچولوش بابت همه چیز خوشحالم وبهتون تبریک میگم بی صبرانه منتظر پستهای جدید با خبرهای خوش هستیم مواظب خودتون باشید عزیزم
مامان ناهید
8 اسفند 93 8:04
لباسها هم مبارک باشه خوشگلن به سلاکتی تنش کنه این ناناز خانوم
مریم مامان آیدین
8 اسفند 93 16:07
سلام مریم خوبی وااااااااااااااای مریم چقدر اینجا بوی توزاد میاد الهی...قربون اون لباس هاش برم من....اون اولی و استین هاشو میخواستم قورت بدم...با همون شلوار دایاسوری و اون لباس و قارچ هاش باورم نمیشه مریم...میدونم بارداریت برای خودت خیلی هم طولانی بود و اذیت شدی...اما انگار همین دیروز بود گفتی بی بی چکت مثبت شده ایشالا به سلامتی فرشته کوچولو بیاد بغلتون و با خودش یه عالمه خبرای خوب و خوشحالی و خوشبختی و سعات بیاره خونتون دوستم
مریم مامان آیدین
8 اسفند 93 16:11
راستی ببخش دیروز نبودم و خونه مامانم بودیم خوشحالم که کیان نازم آروم تر شده خوشحالم که برای اومدن خواهرش لحظه شماری میکنه حس و حالت رو درک میکنم مریمی ایشالا این عروسک خانوم هم مثل بچگی های کیان اآاروووم و ماهه و میتونی به جای یکی چند تا پپست قبل عید بزاری دوستم برات بهترین هارو آرزو میکنم مریم جونم و امیدوارم همه چی به خوبی و خوشی پیش بره و به یلامتی و چهارتایی برگردین خونتون ای وای مریم...من انقدر هیجان دارم الان حس و حال تو چطوریه؟؟؟
مهتاب مامان اشکان
8 اسفند 93 16:26
سلام مريم جون و كيان عزيزم. اول از همه خوشحالم براي كيان كه تونسته اومدن خواهركوچولوشو با آرامش بپذيره و براي اومدنش لحظه شماري ميكنه. بعد هم اميدوارم ،به اميد خدا ني ني كوچولو به سلامتي بياد و به قول مامانش بهار و با خودش بياره و حال و هواي همه رو بهاري كنه.[ماچ مريم جونم برات آرزوي سلامتي ميكنم و منتظر عكسهاي ني ني كوچولو به همراه كيان هستم. لباسهاي دخترگلت هم خيلي خوشگل و نازن.عاشق لباسهاي دختركوچولوهام.اگه دختر داشتم فكر كنم هر روز واسش لباس ميخريدم. از اينكه بابايي قول داده چند روز اول دربست در اختيار كيان خان باشه خيلي خوبه. عزيزم مواظب خودت و نيني كوچولو باش و با وجود باباي فهميده و مامان جونش اصلا نگران كيان نباش. دوستون دارم و از دور ميبوسمتون
مهتاب مامان اشکان
8 اسفند 93 16:27
راستي مريم جون اسم ني ني سوپرايزه؟
مامان سمانه
8 اسفند 93 20:27
سلام مریم جووووووووووووووون وااااای اگه بدونی چقد خوشحال شدم با این پستت خیلی خیلی عالی بود خدارو شکر که کیان جون خوشحاله و برای اومدن آجی نازش لحظه شماری میکنه قربونش بشم
مامان سمانه
8 اسفند 93 20:30
واااای که چه لباسای قشنگی مامانی برای دخترمون خریده منم خیلی ذوق زده م آخه آریسای منم برای اولین بار با ما سر سفره ی هفت سین میشینه باید براش لباسای جدید بخرم دیگه
مامان سمانه
8 اسفند 93 20:37
مریم جوووووون خیلی مراقب خودت باش واقعا اواخر بارداری خیلی سخت میگذره من خیلی کمر درد داشتم ، امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و یه دخمل ناز و خوشگل مثل داداش کیانش دنیا بیاری عزیزم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم و میدونم این عید برات بهترین عیده امیدوارم تمام عیدای زندگیت مثل این عید شاد و خوشحال باشی و کنار خانواده 4 نفرتون لذت ببرین هر دو تا کوچولو هارو ببوس هوارتا
مامان مینا
8 اسفند 93 22:17
سلااااااااااااااااااااااااااااااام به مریم گلم وااااااااااااااای مریم طوری مینویسی که ادم هوس میکنه دوباره بچه دار بشه . منم دلم نی نی میــــــــــــخواد ولی حیف و صد حیف که هنوز موقعیت و شرایط این اجازه رو بهمون نمیده بهترین عید امسال مال شماس که یا فرشته زیبا به جمعتون اضافه میشه. دقیقا اون (هم با شوق و ذوق هم با ترس و لرز )رو درک میکنم و لمسش میکنم تو بیشتر مسایل زندگی ادم نمیدونه شوق و ذوق داشته باشه یا ترس و لرز بی صبرانه منتظر عکسهای نی نی کوچولو والبته کیان جون هستم . مواظب خودتو نی نی مون باش.
mahtab
9 اسفند 93 6:59
نااازي واقعا هم بهار رو مياره با خودش اسمش بهار نيست که؟! پيشاپيش مبارکه تولدش بهترين.ها رو براتون ارزومندم التماس دعا
مامان ِ یسنا
9 اسفند 93 13:33
سلام عزیزم. انشالا به سلامتی و خوشی فارغ بشی و دختر نازتو بغل بگیری. عزیزم برات بهترینهارو آرزو میکنم.
الهه مامان مبین
9 اسفند 93 17:44
عزیز دلم امیدوارم موفق باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ____________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
نويسنده : مامان كژال
10 اسفند 93 8:40
عزیزم انشالله به سلامتی دختر گلت رو بغل می گیری و انشالله این فرشته کوچولو با اون قدمهای کوچکش شادی و خوشبختی و سعادت و رزق و روزی فراوان براتون به ارمغان بیاره ( آمین ) دوست خوبم وقتی خبر باردار شدنت را خوندم خیلی خوشحال شدم باورتون نمیشه فکر می کردم خواهر خودم باردار شده . عزیزم اگه میتونی برای خواهرم هم دعا کن بتونه باردار شه ، آخه شندیم دعای شما توی این روزها خیلی زود مستجاب می شه . اینم برای کیان عزیز
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خیلی ممنون دوست خوبم من تمام بارداریم برای همه اونایی که آرزوی بچه دارن دعا میکردم و امیدوارم قابل باشم و خدا صدامو شنیده باشه
مامان محمد مهدي (مرضيه)
11 اسفند 93 9:18
مريم جون قدم نو رسيده مبارك ان شاالله زير سايه شما و پدرش و داداش كيان گلش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون مرضیه جان
سپیده
11 اسفند 93 13:13
ایشاالله ب سلامتی دختر گلت ب دنیا بیاد انفاقا کار بسیار خوبی هست عکس گرفتن از لباس ما هم لذت میبیریم بسیار با سلیقه بودن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی عزیزم
الهام مامان علیرضا
11 اسفند 93 21:08
سلام مریم جون شنیدم امروز برای زایمان رفتی و بعد دیدم آرام جون پست گذاشته که به خوبی و خوشی زایمان کردی خیلی خیلی خوشحال شدم و بهت تبریک میگم عزیزم ایشالا قدمش براتون پرخیر و برکت باشه دوستم نوژان و کیان عزیزم رو می بوسم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام الهام جان قربون محبتت عزیزم
الهه مامان سلما
12 اسفند 93 9:36
هوراااا نوژان جونم ل دنی اومد..همین الان تو وب آرام دیدمش..مث ماه میمونه...اسمشم عالیه..
مریم(مامان کیان)
پاسخ
عزیزم مرسی شما لطف دارین
مریم مامان آیدین
12 اسفند 93 12:31
مریم گلم قدم نو رسیده مبااااااااااااااااااااااااااااارک الهی نوزان خوشگلمون با خودش یه عالمه خوشبختی و شادمانی بیاره خونتون دوســــــــــــــــــتم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم آمین
مریم مامان آیدین
12 اسفند 93 12:33
مریمی دیروز هم تو اس بهت گفتم ولی تایپی خییلی راحتتر میتونم حسمو بگم دخملت واااااااااااقعا مثل فرشته کوچولوها میمونه انتظار داشتم خیلی خوشگل باشه ولی نه تا این حد که اصلا شبیه نوزاد ها هم نیست مثل یه عروسک فرنگی ناااااااااااااز و خوشگل...خدا براتون حفظش کنه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربون لطف و محبتت عزیزم
مامان مریم
12 اسفند 93 12:34
تو اس و با گوشی خیلی سختمه عروسکمون چند کیلو بود؟؟؟قدش چی؟؟؟ کیان برخوردش چطوریه؟؟؟خیلی دوسش داره و هیجان زده ست حتما مریمی...درسته این جوجوی ناااز مثل فرشته ها خوشگله...ولی نبینم جلوی کیان خوشگلم زیادی ازش تعریف کنین هاااا قبون خواهر و برادر ناز برم من
مریم(مامان کیان)
پاسخ
دخترم 3240 وزنش بود و قدش 51 دقیقا بود درست اندازه کیان چشم عزیزم
mahtab
12 اسفند 93 16:44
مریم جانم سلام مبارک باشه قدم دخمل ناز و خوشگلت عکسش رو تو وب آرام جان دیدم روزهاتون سرشار از شادی و خنده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مهتاب جان خیلی ممنونم
مامان کیان
13 اسفند 93 2:00
سلام به مریم عزیزم و فرشته خانوم که چیزی به دنیا اومئنش نمونده .بی صبرانه منتظر پست بعدی هستم و دعا میکنم که سالم و سلامت و با کلی عکس خوشگل بیای پیشمون .
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام راضیه جان خیلی ممنونم دوست خوبم
مریم مامان آیدین
15 اسفند 93 18:10
سلام مریم جووووووووووونم...خوبی...بهتری عزیزم نوزان خوشگلمون خوبه؟؟؟کیان گل من خوبه؟ دلم برات تنگ شده....ایشالا زودتر شرایط جدید برات عادی بشه و حال عمومیت و دردهای بعد زایمان هم خوب بشه و باز بیای وب
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مریم جان خیلی ممنونم ما خوبیم
مامان مریم
15 اسفند 93 18:11
بابا این نوزان کوچولوی ما تا این لحظه 5 روزه به دنیا اومده اون نوشته بالارو درست کن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان مینا
16 اسفند 93 22:57
واااااااااااااااااااااااااااااااااای مریم جون نوژان جون به دنیا اومدن ما عکس میخوایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چه اسم نازی به کیان هم میاد قدم نو رسیده مبارک قربونش برم الهی منتظر خبرهای خوش از خودت و کیان و نوژان جون هستم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مینا جان مرسی که یاد ما بودین خیلی ممنون از تبریکت
رها
17 اسفند 93 7:54
سلام بانو قدم نورسیده مبارک،انشاا... قدمش پر از خیر و برکت و شادی و سعادت باشه،تبریک صمیمانه من را پذیراباشید
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خیلی ممنونم مرسی به خاطر دعای قشنگتون
رها
17 اسفند 93 7:57
http://www.niniweblog.com/upl/calm90/14257887142.jpg
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم حسابی شرمنده مون کردین
اقازاده
17 اسفند 93 8:04
قدم نو رسیده مبارک
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی خیلی ممنون
مامان ِ یسنا
18 اسفند 93 8:10
عسسسسسسسسسسیسم ...چه اسم قشنگی....نوژان... قدمش مبارک یاشهنازگلتو ببوس جای من
مریم(مامان کیان)
پاسخ
واقعا ممنونم شما هم یسنای نازم و ببوسین که دلم خیلی برای شیرین زبونی هاش تنگ شده
مامان امیرصدرا
22 اسفند 93 22:24
سلام دوست خوبم وای که چه زود گذشت تازه دیروز بود که فهمیدم فرشته کوچولو داری الان هم که به سلامتی کوچولو مون به دنیا اومده امیدوارم که حال هر دوی شما خوب باشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام شما لطف دارین مرسی
مامان ریحانه
22 اسفند 93 23:01
مریم جون سلام تولد نوژان کوچولوت مباااااااااااااااااااااااااارک واااااای چه اسم قشنگی خیلی دوست دارم هر چه زودتر عکسهاشو ببینم مریم جون بی صبرانه منتظریم عکسهای دخمل نازت ببینیم عزیزم یه عالمه بوووووووووووووووووس واسه نوژان جون و داداش گلش آقا کیان
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام ریحانه جان چشم تو اولین فرصت از خجالت دوستای خوبم در میام
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:42
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
23 اسفند 93 12:07
سلام عزیزم الان که این کامنت رو میزارم فرشته کوچولوت ۱۳ روزه است . قدم نو رسیده مبارک ...
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خیلی خیلی ممنونم عزیزم
دختربهاری
23 اسفند 93 19:30
سلام مریم جون خوبین؟ کجایین دلم براتون تنگ شده چه اسم قشنگی واسه گل دخترتون انتخاب کردین ایشالا نامدار باشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم دلم برای اون وب خوشگلت تنگ شده
مریم مامان آیدین
23 اسفند 93 19:49
مریمی جونم به خونه برگشتنت مباااااااااااااااااااارک اگه بدونی چقدر دلم تنگیده بود زود زود زود عکسای نوژانم رو بزاری هاااا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مریم عزیزم خیلی ممنون منم همین طور چشم
مامان مینا
23 اسفند 93 22:50
سلام مریم مهربونم حال خودت و کیان و نوژان چطوره؟ مریم جان دیشب خواب میدیدم که عکس نوژان رو تو وبتون گذاشتین کپی کیان بود با همون موهای خوشگل مثل موهای کیان. یعنی با کیان مو نمیزد و منم میگفتم خدایا شباهت تا این حد. توروخدا زودی عکسشو بزار که مردیم از انتظار کشیدن روی گل دخترمون و گل پسرمونو ببوس از اولین برخورد کیان و حرفاشم برامون بنویس اگه وقت کردی .قربون شیرین زبونیاش برم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مینای عزیزم خیلی ممنون از احوالپرسیت ما خوبیم .... خدا رو شکر چشم به زودی ...