کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیان و نوژان

برای دوستانم

1393/11/9 19:08
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبممحبت

دوستای عزیزم همون طور که میدونید تقریبا یک ماه دیگه تا دنیا اومدن نی نی کوچولو مونده و این روزها نشستن خیلی برام سخت شده و با وجود کیان تو خونه و کارای خونه دیگه زیاد نمی تونم پای لبتاپ بشینم .

تا دنیا اومدن دخترم و عادت کردن به اوضاع جدید نمیتونم به وب دوستانم سر بزنم و از این بابت شرمنده روی ماه همه تون هستم خجالتدلم میخواد اگر فرصتی داشتم و نشستم پای نت خاطرات کیان و نی نی کوچولو رو ثبت کنم تا خاطرات مون ناقص نمونهآرام

اما بدونین به یاد همه تون هستم و اگر فرصت کنم بهتون سر میزنم اما خوب شاید خاموش بیام و برمآرام

به امید روزهای خیلی خوب و خاطرات قشنگ برای دوستای خوبم آرام

خیلی خیلی برامون دعا کنیدآرام

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مهتاب مامان اشکان
10 بهمن 93 21:20
سلام به مريم گل و كيان خوشگل .اشكال نداره عزيز دلم ،برات آرزوي سلامتي ميكنم.اميدوارم به سلامتي ني ني تو بدنيا بياري و با نيني بياي پيشمون.كيان جون گلم رو ببوس عزيزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مهتاب جونمقربون محبتت عزیزم خیلی برامون دعا کن که همه چیز خوب پیش بره
مامان ریحانه
10 بهمن 93 21:52
مریم جون آرزوی همه ی ما سلامتی خودت و فرشته ی کوچولوته امیدوارم روزهای خوشی را پیش رو داشته باشی و ما همواره به یاد تو دوست مهربونمون هستیم از لطفت بینهایت ممنون عزیز دلم کیان عزیزمو ببوس
مریم(مامان کیان)
پاسخ
عزیزم ممنونم دل به دل راه د اره
مامان مینا
10 بهمن 93 23:25
سلام مریم جون میدونم چی میگی میدونم برات سخته نشستن و.......... ولی هرازگاهی بیا و خبری از خودت و نی نی و کیان بهمون بده عکس نی نی کوچولومو نو بزار ببینیم خلاصه ازت فقط خبر میخوایم تا از حال و احوالتون بی خبر نمونیم خب دلمون تنگ میشه براتون دیگه منتظر عکس نی نی و اخبار جدید و حرفای کیانم هستیم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی مینا جون حتما سعی میکنم تو اولین فرصت و قبل از دنیا اومدن نی نی کوچولو یه پست دیگه برای کیان بزارم
مریم مامان آیدین
11 بهمن 93 1:15
سلام مریم مهربونم بارها گفتم و باز هم میگم...درسته اینجا مجازیه....درسته ما دوست های مجازی هستی ولی جدا از رفت و آمد های وبلاگی و انجام وظیفه دوستی به هم تعلق خاطر داریم و قبلا هم تو وب خودم بهت گفته بودم....مامان یه پسر ناز و شیطون مثل کیان بودن که هنوز بازی میخواد...خونه داری و همسرداری و باردار بودن واقعا وقتی برات نمیزاره.....خصوصا با این دردها که با صبوری تحمل میکنی دوستیمون فراتر از این حرف هاست عزیزم....ایشالا به سلامتی فارغ بشی و به زیبایی نوزادی فرشته کوچولو رو پشت سر بزاری و باز سرت خلوت تر میشه و با وقت بیشتری میای اینجا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مریم جانم خیلی ممنون از لطفت دعا کن نی نی مون سر وقت دنیا بیاد
مریم مامان آیدین
11 بهمن 93 1:19
چقــــــــــــدر از این تصویر و نوشته پستت خوشم اومد راست میگی ...حضور تو و همه دوستای خوبی که اینجا پیدا کردم اتقاثی نیست....اصلا اینکه اینجا وبلاگ ساختم و این همه دوست خوب پیدا کردم بی جکمت نیست....مریم من وااااقعا حس میکنم تو این 1 سال بزرگ شدم....خیییلی بزرگ شدم اگه اینجا نمیومدم...اگه این همه با تو و بقیه دوستام اینجا حرف نمیزدم حتی مادرانه ام یه شکل دیگه میبود... ممنونم برای یاداوری این راز بزگ.....خییییییییییییییلی ممنونم مریمم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربون محبتت عزیزم این محیط و این وبلاگ برای همه مون تجربه و یادآوریه
مامان
11 بهمن 93 10:09
الهی کوچولوی خوشگلمون به سلامت بیاد بغل مامانش. منتظر عکسا و مطالب هستیم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربون محبتت عزیزم الهی آمین
محمد
11 بهمن 93 12:54
سلام بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
الهه مامان سلما
12 بهمن 93 17:18
تو و نی نی کوچول خوب و سرحال باشید ...ما دگر هیییچ نخواهیم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم دوست خوبم
mahtab
13 بهمن 93 16:47
سلام عزیزم امیدوارم این روزهای باقیمونده به خوبی و خوشی و سلامتی بگذرن و سر وقت دختر نازت رو در اغوش بگیری و جمع زیبای چهار نفرتون گرم گرم بشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مهتاب جان ممنونم از دعای خوبت عزیزم همچنان محتاج دعای دوستای خوبم هستم
مامان سمانه
14 بهمن 93 0:33
سلام مریم جون ، درکت میکنم شرایط سختیه ، خودتو خسته نکن به خودت و گل پسرتو اون فندق خانوم برس فقط زود برامون عکس نینی خانومو بزار تا ذوق کنیم کیان جونمو ببوس و خوشگل خانومو ناز کن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام سمانه جانم ممنونم که درکم میکنید شما هم روی ماه آریاس خوشگلم و ببوسین
مامان کیان
27 بهمن 93 12:43
سلام عزیزم .امیدوارم خودت و نی نی خوشگلت صحیح و سالم زود زود بیایم پشیمون .کیان خوشگلم رو هم ببوس
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام راضیه جونشما هم کیان نازم و ببوسین
مامان فرانک
1 اسفند 93 21:26
مریم عزیز مراقب خودت باش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم عزیزم مرسی که به فکرمون هستی
سحرناز
31 تیر 94 9:59
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
فاطمه
6 مرداد 94 7:31
سلام.وب شما کاملا بی نظیره.مطالبتون بسیار عالی هستن