کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

کیان و نوژان

جشن تولد 5 سالگی

1393/10/13 13:56
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و پسر مهربونمآرام

بالاخره روز 11 دی برای اولین بار تو خونه خودمون برای پسرم تولد گرفتیم هر سال خونه مامانم یه جشن کوچولو داشتیم اما امسال فقط میخواستم کیان و خوشحال کنم و حتما هم تو خونه خودمون باشه و همین شد که با وجود اینکه اصلا شرایطم اجازه مهمونی گرفتن و بهم نمیداد تصمیم و عملی کردم آرام

همه چیزم گذاشته بودم به عهده خودش حتی انتخاب بادکنکای رنگی رنگی و یه کیک کاملا نامربوط و خلاصه فقط به خوشحال بودنش فکر میکردم و نه چیز دیگه!!!! حتی برای چسبوندن بادکنکا خودش نظر میداد و خلاصه که اولین بار بود که با یه چیزی غیر از اسباب بازی کیان و انقدر خوشحال میدیدمハート のデコメ絵文字وقتی مامانم بادکنکا رو باد میکرد کیان با ذوق میدوید این طرف اون طرف و تولدت مبارک میخوندパンダ+ぐるぐる のデコメ絵文字

روز قبل بیشتر کارها رو انجام دادم و خریدها رو هم با عباس انجام دادیم اما روز تولد هنوز خیلی کار مونده بود !!!!! با اینکه تعداد مهمونا کم بود و مامانم هم از صبح اومده بود باز یک لحظه هم نشد که استراحت کنم و با مامانم همه اش بدو بدو کردیم تا دیگه با ورود اولین مهمونا که خواهرای خودم و یکی از دوستای کیان با مامانش بودن دیگه تقریبا کاری نمونده بود......... اما خودم دیگه واقعا انرژی و توانی نداشتم..... ولی کیان با دیدن بهراد انقدر خوشحال شده بود که دیگه رو زمین بند نمیشد و هر چی اسباب بازی داشت ریخت وسط اتاق و بعد هم اسباب بازی ها اومدن وسط پذیراییبدبو اما نمیخواستم اذیتش کنم و گذاشتم بازی کنن انگار نه انگار تولدشه و فقط سرگرم بازی بود...

حتی این عکس و هم خودش انداخته انقدر که خوشحال بود

اینم یه کیان مرتب قبل از اومدن مهمونا:

البته چند تا از مهمونامون نیومدن و کل مهمونا شدن این بچه ها با ماماناشون و خاله های کیان و مامان جونش،

مهمونای پسرم از راست: رادین_هستی_کیـــــــــــــان_النا_بهراد

فکر کنم همه مامانا بدونن جمع کردن بچه ها و عکس انداختن ازشون خیلی کار سختیه و خوب کیان و بهراد و رادین که اصلا از اتاق بیرون نمیومدن و با کلی زحمت من آوردمشون برای عکس انداختنآرامو خوب چقدر حیف که موقع بازی کردن ازشون عکس ننداختم یعنی اصلا نمیتونستم دیگه فعالیت کنم و هی بشینم و بلند شم و ما نه از میز پذیراییمون عکس داریم نه از بازی بچه هاغمگین

خدا رو شکر بعد اومدن کیک بچه ها دیگه نمیرفتن بازی و موندن پیش ما تا یه ذره مهمونی شبیه تولد بشه桜 のデコメ絵文字

و مراسم فوت کردن شمع که چندین بار تکرار شد !!!! چون هر بار بچه های دیگه فوت میکردن و کیان هم ناراحـــــــــت که چرا خودم فوت نکردمマイメロ のデコメ絵文字

اینم یکی از صحنه های دلخوری کیــــــــــــــــــــــــــــــــــانچشمک

و خوب مهمونا رفتن و عباس بعد از چند ساعت آوارگی و خوابیدن توی ماشین اومد تا با پسرش عکس بندازه و اولین پیشنهاد کیان برای عکس انداختن این ژست بود:

و ابراز خوشحالی کیان در جواب عباس که ازش پرسید تولد خوش گذشت؟؟

چند تا عکس دو نفره با النا .....

عزیزم خوشحالم که انقدر خوشحال بودی 桜 のデコメ絵文字 اون شب بعد از رفتن مهمونا خیلی حس خوبی داشتم و خوشحال بودم بعد از اون همه کشمکش احساسی که با خودم داشتم اون شب خیلی بهتر از همیشه بودم و خوشحالی و خستگی کیان من و کلی ذوق زده میکرد حتی چشماش که برای خواب قرمز شده بود هم من و خوشحال تر میکرد ハート キラキラ のデコメ絵文字

هر چند همه حتی عباس اعتقاد داشتن که امسال نمیخواد این کار و بکنی ولی من میدونستم سال بعد از این هم گرفتارتر خواهم بود و دلم میخواد تا میتونم و وقت دارم همه وقت و تواناییم و واسه پسرم بزارم 。゜・◇*かわいい*゜。◇° のデコメ絵文字

تو بخند و خوشحال باش من باقیمانده عمرم را هم برایت میدهم =?utf-8?B?44GL44KP44GE44GE4pmh?= のデコメ絵文字

 

همه لحظات پاک زندگیم را به عشق مدیونم.

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (29)

مریم مامان آیدین
13 دی 93 17:16
دوباره تولدت مبااااااااااااااااااااارک کیان قشنگم الهی 120 ساله بشی و هرسال خوشحال تر و شاد تر از سال قبل
مریم(مامان کیان)
پاسخ
وای مریم گفته بودم روی کیکش بنویسن کیان قشنگم تولدت مبارک اما باز نوشته بودن کیان جان!!!!!!!!!! مامانم هم میگفت برای تو کیان قشنگم برای اون آقای شیرینی پز همه اسم ها فقط یه جان دارنقربونت بشم مرسی عزیزم
مریم مامان آیدین
13 دی 93 17:17
مریم خیلی همه چیز خوشگل بود و خیییییییییییییلی به کیان خوش گذشته....کااااااااااااااملا مشخصه قربوووووووووووونش برم من تا حالا ندیده بودم تو هیچ عکسی کیان اینجور از ته دل قهقهه بزنه الهی همیشه شاد باشه....آدم این عکس هارو میبینه خستگیش درمیره خسته نباشی مامان مهربوووووووووووووووون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم من کاری نکرده بودم که بخواد خوشگل باشه خیلی ممنون بابت دعای خوبت.... منکه از پریشب 100 بار نگاهشون کردموای باید عکسایی که با خودم انداخته میدیدی اصلا اون روز کیان با همیشه فرق میکرد
مریم مامان آیدین
13 دی 93 17:19
واااااااااااااااااااااای جوجوی نازم......تزییناتشو ببین قربوووووووووونش برم...یعنی خودش میگفت بادکنک هارو اینجاها بزن؟ بهزاد انگار همسن کیانه...اصلا تو مایه های کیانه....برای همین خیلی دوسش داره و یه چیز دیگه....موهاش خییییییییییلی خوشگل تر شده...خیییییییییییییییییییییییییییییلی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آره به خدا حتی جای بعضی ها رو هم چند بار عوض کرد تا رنگاشون به هم بخوره!!!!!!!!! حالا نمیدونم چی تو فکرش بود که این نطرات و میداد بهراد چند ماه از کیان کوچیکتره ولی عین خود کیان باهاش بازی میکرد..... این و بهت بگم که رادین عشق کیان بود تو کلاس طوری که حتی لباسای اون و بهم نشون میداد میگفت برام بخر !!!!!!! حتی یه بار میگفت مامان ما اصلا هیچ کس و نداریم قیافه اش اندازه رادین مردونه باشه!!!!!!!البته رادین کلاس اوله انقدرم آقاست که همه ازش تعریف میکردن......... واقعا موهاش خوب شده؟؟ مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه
مریم مامان آیدین
13 دی 93 17:20
کیان نازم....خیلی خوشگل و خوشتیپ بودی و خیلی هم عکس هات ناز افتاده....خوشحالی از برق چشمات هم معلومه مریم گلم خیییلی خسته نباشی.....ایشالا همیشه تو خونتون شادی باشه و عشق
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم مریم جونم چشمات خوشگل میبینه وای مرسی از خستگی نگو ..... بازم ممنونم به خاطر دعای قشنگت
بابای آرمان
13 دی 93 17:26
سلام تولد پسرتون رو تبریک میگم. امیدوارم روزهای شادتری در انتظاتون باشه.
الهه مامان مبین
13 دی 93 17:30
سلام عزیز دلممممممممممممممممممممم . تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک . ایشاا.. جشن 120 سالگیت گل من
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام الهه عزیزمقربونت بشم با اسن همه احساساتت
الهه مامان مبین
13 دی 93 17:34
خیلی عالی بود همه چیز . ایشاا.. جشن دومادیت گلم . وای میدونم تولد چقدر پر زحمته . ولی واقعا به زحمتش میارزه . همیشه شاد باشید عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزمواقعا به زحمتش میارزید مخصوصا در مورد کیان که خیلی با دوستاش بازی کرد
مریم مامان آیدین
13 دی 93 17:47
وای مریم تصور کن....سال دیگه تولد کیان یه فندق 9 ماهه لبه اون میزو گرفته و داره با تعجب به شمع نگاه میکنه عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
ای وای یه دفعه از خوشحالی بغضم گرفت...... خدایــــــــــــــــــــــــــــا مرسی
مامان ریحانه
13 دی 93 20:14
تولدت مبارکککککککککککککککک آقا کیان خوشگل خاله مریم عزیز امیدوارم همیشه خنده های از ته دل کیان جونو نظاره گر باشی و همیشه ی ایام گل لبخند روی لبات بشینه شاد باشی و شادمانه زندگی کنی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون ریحانه عزیزم قربونت بشم شما هم همین طور
مامانی ِ یسناجون
13 دی 93 20:35
تولدت مبارک کیان جونم. با شرایطی که داشتی تولد خوبی گرفتی.همه چی قشنگ و زیبا بود . اون بادکنکای رنگی رنگی و جورواجور هم قشنگ بودن... کیان جونم مثل همیشه تو عکسا خوشتیپ ... خسته نباشی مامانی مهربووووون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین سلامت باشین دوستم
مامانی ِ یسناجون
13 دی 93 20:37
من که اینهمه لحظه شماری میکنم جوجه طلایی بدنیا بیاد و عکسای نازشو بزاری اینجا خودت چه حالی داری
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم این از محبت زیادته خودم که هر روز تقویم دستمه و دارم روز شماری میکنم
مامان مینا
13 دی 93 20:42
سلام مریم جان تولد کیان خوشگلم مبارک واقعا باید کیان به داشتن همچین مادر فداکاری افتخار کنه که با اینکه شرایطش یکم سخت بود بخاطر جوجوی کوچولو بازم دلش نیومده تولد کیان بدون مهمون و شادی بگذره مریم جون تولد سال اینده کیان خواهر کوچولوشم بغلش نشسته و عکسهارو زیباتر میکنه . عاشق اون پاپیون مشکی کیانم چقدم بهش میاد
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون من واقعا کار زیادی نتونستم انجام بدم اما خوشجالی کیان و اون خندیدناش اصلا همه دردا رو از یادم برد مرسی عزیزم
شيوا
13 دی 93 23:54
کیان جونم تولدت مبارک ایشا... همیشه مثل این عکسا از ته دلت بخندی و شاد باشی مامانی شمام خسته نباشین,تولد گرفتن زحمت زیادی داره خودشم تو شرایط شما ببوسین جفت فندقاتونو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم شیوا جون ممنون از آرزوی قشنگت سلامت باشین دوستمشما هم شادوین نازم و ببوسین و زودتر یه پست با عکسای جدیدش بزارین دلم براش تنگ شده
الهه مامان مبین
14 دی 93 0:04
ممنونم از حضور سبزتون عزیز دلم . بیا خصوصی دوست جون ماهمممممممممممممممممممم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم خیلی ممنون به خاطر اعتمادت
الهه مامان مبین
14 دی 93 0:05
عزیز دلمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
شمام همین طور دوست خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
mahtab
14 دی 93 6:31
سلام مبارکه ان شاالله زيرسايه ي شما و پدرش 120ساله شه خيلي عالي بود همه چيز به خصوص لبخند روي لبهاي کيان جون
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مهتاب جان خیلی ممنونم تولد شما هم مبارک باشه
مهتاب مامان اشکان
14 دی 93 7:50
واااااااااااااااااااااااااای که چقدر نازه کیان جونم.تولدت مبارک باشه گلم.الهی که 120 ساله شی. مریم جون اگه بگم شاید باورت نشه،هربار که پستهاتو میخونم میبینم که چقدر احساسات من و تو با هم یکیه ، البته میدونم همه مادرها همچین حسهای خوشگلی و واسه بچه هاشون دارند اما من واسه کیان هم همان حسی رو دارم که واسه اشکانم دارم شاید واسه این باشه که کیان تقریبا همسن اشکانه ، نمیدونم خلاصه خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستش دارم . اگه پیشم بود حتما حتما محکم بغلش میکردم و ماچ مالیش میکردم . فداش اون چشاش بشم که از خوشحالی برق میزنه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم مهتاب جون چشماتون ناز میبینه قربونت برم شما به کیان لطف دارین منم اشکان خوشگلم و خیلی دوست دارم اتفاقا همه هم میگن که کاملا معلومه کیان خیلی خوشحال بوده
مهسا مامان نویان
14 دی 93 14:42
مریم جونم دوباره تولد پسر قشنگت مبارک و خسته نباشی بابت این همه زحمتایی که کشیدی همه چیز عااالی بود و کیان خوشگلم معلومه حسابی بهش خوش گذشته
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم سلامت باشین عزیزم واقعا کیان خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم خوشحال بود
مامان کیان
15 دی 93 9:42
سلام مریم جون خسته نباشی مامان نمونه ...تولد گل پسرت مبارک ایشالا 120 ساله شه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشه .کیان عزیزم مرد شد یه مرد خوشگل و ناز ...امیدوارم همیشه و همیشه لبخند به لب و شاد باشید .خوشحالم که کیان انقدر خوشحاله...
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام راضیه عزیزم... سلامت باشین دوست خوبم خیلی ممنون لطف داری عزیزم
مامانی
15 دی 93 20:26
واقعا خسته نباشی.تولد آقا کیان گل مبارک باشه الهی که صد وبیست ساله شه .جشنش واقعا عالیه بود ساده وبی ریا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلامت باشین عزیزمخیلی ممنون عزیزم
مامان سمانه
15 دی 93 20:57
کیان جونم دوباره تولد 5 سالگیت مبارک باشه عزیزم ایشا... 120 ساله بشی گل پسری مریم ون به شما هم تولد 5 سالگیه گل پسرو تبریک میگم ایشا... همیشه سالین سال تولد گل پسری و دخملی رو جشن بگیرین و همیشه خوشحال باشین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت بشم سمانه عزیزمخیلی خیلی ممنونم
مامان سمانه
15 دی 93 21:06
مریم جون واقعا خسته نباشین ؛حتما تو این شرایط خیلی خسته شدی ؛ ولی چه میشه کرد ؛ مادر بودن یعنی همین ؛ یعنی این که بدون در نظر گرفتن شرایط خودت فقط به خوشحالی بچه ت فک کنی !!!!! ومیبینم که چقد کیان جون خوشحاله چقد تو عکسا میخنده کاملا از چهره اش مشخصه فداش بشم ماشا... چقد هم خوشتیپ کرده نااازی حتما کیان جونو از طرف من یه ماچ گنده ی آبدار کن
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزموای خستگی نگو سمانه جون باور نمیکنی تا دو روز پاهام از درد تکون نمیخورد!!!!! آره انقدر خوشحال بود من اصلا خستگی خودم و نمیفهمیدم
♥ دنیای دســر ♥
17 دی 93 13:15
از ♥ دنیای دســر ♥ دیدن کنیــد. . . (:
مریم(مامان کیان)
پاسخ
حتما عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
20 دی 93 19:20
به به تولدت مبارک اقا کیان ایشاله 120ساله شی عزیز دلم... ماشاله تو لباس تولدت چقدر ماه شدی ایشاله سال دیگه کنار ابجی کوچولوت تولدتو جشن بگیری خوشگلم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم شیما جون
مامان ناهید
22 دی 93 8:44
به به تولد هم که داشتید من دیگه کامل شرمنده شدم پیشتون انشالله 2000 سال عمر داشته باشین تولدت مبارک عزیزم 2000 سال عمر با عزت سلامت همراه با شادی در کنار هم داشته باشین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
دشمنت شرمنده ناهید جان این حرفا چیه؟؟!! خیلی ممنونم عزیزم
مامان ناهید
22 دی 93 8:47
مریم جون خسته نباشید خیلی کار خوبی کردید که تولد به این خوبی گرفتید وخوبتراز اینکه همه چیزو برعهده کیان خودش گذاشتی وگذاشتید بچه تولدش بهش خوش بگذره فدای شما مامان خوب فهمیده وبا معرفت برم من از اخلاق این چنین مامانا خیلی خوشم میاد
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلامت باشید ناهید جان خوبی از خودتونه
مامان ناهید
22 دی 93 8:48
انشالله سال دیگه هم بتونید همراه با نی نی کوچولو یه تولد به این خوبی بگیریدمواظب خودتون باشید عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
به امید خدااصلا امسال واسه همین برای کیان تولد گرفتم چون نمیدونستم سال دیگه میتونم این کار و بکنم یا نه؟؟
مامان فرانک
4 بهمن 93 13:28
تولدت مبارک کیان عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام فرانک عزیزم خوشحالم که حالتون خوبه و خیلی ممنونم
مامان مهدیه
5 بهمن 93 1:32
خیلی مامان باسلیقه ای هستین...خدا کیان جان رو براتون نگهداره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم من اصلا کاری نکرده بودمخدا پسر خوشگل شما رو هم براتون حفظ کنه