کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

کیان و نوژان

تولدت مبارک گل پونه

1393/9/17 13:49
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به پسر قشنگ خودم мишка с шариком

امروز تولد جوجه کوچولوی مامانه و از صبح همه اش داره چشمام پر از اشک میشه و خالی میشه.....

43

گاهی قلبم تند تند میزنه و نفسم میگیره از خوبی خدا  وقتی میخوام خدا رو شکر کنم که یکی از بهترین 5 سالهای عمرم و کنار یه پسر کوچولو گذروندم ... و ازش میخوام تا هر روزی که زنده ام کیانم سالم و سلامت کنارم باشه....

از صبح دارم آلبومای کیان و نگاه میکنم و یه دنیا خاطره برام زنده شده ، خاطره دنیا اومدنش تا روزای خوب و بدی که کنار هم داشتیم و سرباز بازی ها و جنگ هاش......

قلب کوچولوم دیگه داره بزرگ میشه از فردا وارد 6 سالگی میشه و .... وای اصلا نمیخوام بهش فکر کنم بزار همچنان جوجه کوچولوی مامان باقی بمونهсердечки

اصلا نمیخوام یه پست احساسی و اشک دار بنویسم از بس این روزها کم طاقت شدم و اگر اشکام سرازیر بشن دیگه تمومی ندارهچشمک

دیروز رفتیم بیرون و همون تفنگی که خودت دیده بودی و برات خریدیم و صبح با اینکه منتظر بودم خیلی دیر بیدار شی ساعت 10 نشده اومدی سراغم و بدون اینکه بیای تو تخت بغلم بخوابی گفتی : مامان میشه دیگه نخوابی و بیدار باشی آخه میخوام سر صدا کنم ؟؟ گفتم بیدارم مامان چه سر صدایی ؟ جواب دادی : میخوام با تفنگم بازی کنم....かわいい のデコメ絵文字ازت خوستم یه ذره بیای بغلم تا برات شعر تولدت مبارک و بخونم تا اومدی تو بغلم نمیدونم چرا تولدت مبارک گل پونه رو خوندم تو هم زود گفتی مامان این اشتباهه بزار من بخونم ... بعد هم تولدت مبارک خوندی و گفتی حالا بزار برم !!!! منم چند تا محکم بوسیدمت و گفتم حالا میتونی بریかわいい のデコメ絵文字همینجا بود که فهمیدم وقتی که شب قبل بابات تا پرسید من و بیشتر دوست داری یا این تفنگ و بدون تامل جواب دادی تفنگم عباس چه حسی پیدا کرده بودخندونکآخه هر روز التماس میکردی بیدار نشم و از تخت نیام بیرون تا تو بغلم بخوابیかわいい のデコメ絵文字

امشبم مامان جون اینا میان خونه مون ، تولدت هم میمونه برای بعد از ماه صفر عزیزم ...かわいい のデコメ絵文字

 امروز فقط میخوام چند تا عکس بزارم از دنیا اومدنت و تولدهات تا امروز .....

 

niniweblog.com

حالا نوبت تولد 1 سالگی پسرمه که دقیقا خاص ترین احساس زندگیم و داشتم..... اینکه یک سال اول زندگی پسرم گذشته و دیگه به انداره قبل آسب پذیر نیست angels (22).gifخوشحال بودم که یک سال بی خطر و پشت سر گذاشتیم و البته خبر نداشتم دو ،سه ماه بعدش دست بچه ام میشکنه و تازه دوره سخت زندگیش شروع میشه و وقتی درست روز تولدش اولین قدمهای مستقل شو برمیداره تازه شروع زمین خوردن ها و .... میشه!!!!

 

niniweblog.com

بعد هم نوبت دو سالگیت شد که تازه میرفتم دانشگاه و انقدر زندگیمون قاطی شده بود که دیگه محرم هم مزید بر علت شد و به یه آتلیه رفتن اکتفا کردیم و از کیک و شمع گذشتیم هر چند هنوزم عذاب وجدانش همراهمه و فکر میکنم میشد یه جوری تو اون شلوغ پلوغی برنامه هامون یه روز و برای تولدت خالی کنیمخجالت

 

اصلا قرار نبود من و بابا هم باهات عکس بندازیم خانم عکاس تا فهمید برای تولدت اومدیم اصرار کرد و ما هم قبول کردیم.... الان که این عکس و میبینم کلی هم ممنونم ازش به خاطر پیشنهادش ガーリー のデコメ絵文字

و همینجا اعتراف میکنم که کلی با سه سال پیشم فرق کردم ......

niniweblog.com

و تولد سه سالگی عشقم که شد یه روز جمعه که شب قبلش هم مامان خوابگاه مونده بود و اصلا نخوابیده بود اما باید یه جشن کوچولو میگرفتیم و طبق معمول خونه مامان جون و یه کیک کوچولو برای گرفتن عکس یادگاریآرام

اون زخم روی بینیت هم برای اینکه شب با ماشین بزرگی که خاله مهسا برات خریده بود خوابیده بودی و مامان هم کنارت نبوده که ازت جداش کنه و خلاصه یه زخم کوچولو شد یادگاری تولد 3 سالگیتبوس

 

niniweblog.com

و در آخر تولد 4 سالگیت بعد از اون دوره طولانی مریضی ..... که تو وبلاگت عکساش هست و فقط برای کامل شدن این پست یه دونه از عکساش و میزارم:

niniweblog.com

و در آخر چند تا عکس از کیان و کادوی تولد 5 سالگیش:

تفنگی که دو هفته پیش دیده بودی و بهم گفته بودی همین وبرای تولدم بخریم و هر روز نگران بودی نکنه یکی بیاد و اون و بخره !!

تا عباس تفنگ و سر هم کنه بچه ام آروم و قرار نداشت حتی حاضر نبود لباساش و عوض کنه!!!!

niniweblog.com

عزیز دلم این کادوی کوچولو اصلا قابل خوبی و مهربونی تو رو نداره اصلا این تفنگ بهونه ای بود تا ما خوشحالی و خنده تو رو ببینیم قلب قشنگم توی این روز خوب و مهم از خدا برات فقط خوشبختی و سلامت میخوام و آرزو میکنم تا هر روزی که چشمام توی این دنیا بازه خوشحالی تو رو ببینم.

و این عکس مال همین امشب که مامان جون براش یه کیک خرید که باهاش عکس بندازه و البته کادویی که خود کیان سفارش داده بود هنوز یافت نشده و قراره به زودی زود توسط مامان جون خریداری بشهچشمک

niniweblog.com

 

پ ن: این پستم از اون پستایی بود که از صبح دوبار ویرایش شده ... نمیتونستم کاملش کنم ... ذهنم قفل شده بود... الان یه ذره آرومترم و واسه همینم کاملش کردم و ثبت شدآرام

این خاصیت دنیاست همیشه اونی که میخوای وقتی اتفاق میفته خیلی هم خوش حال کننده نیست ....

این کیانی که الان انقدر بزرگ شده همونیه که وقتی نوزاد بود و پسر خاله ام که  10 ماه از کیان بزرگتر بود و میدیدم میگفتم خدایا کی کیان انقدری میشه ؟؟ و حالا وقتی بزرگ شدنش و میبینم هی غصه میخورم که وای بچه ام داره بزرگ میشه....かわいい のデコメ絵文字

پسندها (12)

نظرات (28)

مامان ریحانه
18 آذر 93 6:58
کیان جون تولدت مبارک مریم جون هر چند ما مادرا دلمون از بزرگ شدن بچه هامون میگیره اما باید عادت کنیم با پیشرفتهایی که با بزرگ شدنشون تو زندگی می کنند ذوق کنیم و اینو بدون که بچه های ما50 ساله هم که بشوند باز هم برای ما مادرا حکم بچه رو دارن عزیزم تولد شیرین عسل زندگیتو به شما هم تبریک میگم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم میدونم برای ما بچه ان اما آیا ما هم همون پدر مادرای بچه گیشون هستیم یا احساس شون به ما عوض میشه؟؟؟
ارام
18 آذر 93 11:09
سلام كيان عزيزم تولدت مبارك برات روزها و سالهاي پر از شادكامي و توفيق رو ارزومندم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام آرام عزیزم خیلی ممنونم از آرزوی خوبت
مریم مامان آیدین
18 آذر 93 11:16
کیان خوشگلم....پسر کوچولوی ناز و مهربونم دوباره تولدت الهی قشنگ ترین ها و بهترین ها برات اتفاق بیفته عزیزم و به یه جایی برسی که مامان و بابای گلت هرروز خوشحال باشن از داشتن پسر کوچولویی که انقدر موفق شده دوست دارم پسرک نااااااااز
مریم(مامان کیان)
پاسخ
عزیزم خیلی ممنونم مریم جونم
مریم مامان آیدین
18 آذر 93 11:20
وااااااای مریم با اینک اصلا قصد نداشتی احساسی بنویسی و معلوم هم بود همه سعیتو کردی ولی اشکم دراومد میفهمم چی میگی.....با اینکه آیدین تازه سه ساله شده ولی همین الان هم دلم برای چهار دست و پا رفتن و حموم تو اون وان کوچولو و جیغ های هیجانی بی کلام تنگ شده.........خیلی تنگ ولی عوضش کیانمون داره بزرگ و آقا میشه و هرروز شیرین زبون تر و مهربون تر و فهمیده تر و این هم خودش جای شادی هرروزه داره ای جوووووووووووونم که از اون قیافش ذوق برای کادوش داره میباره
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربون آیدین بشم با اون جیغ های هیجانیاین کیان بی تفاوت ما که کم پیش میومد هیجان زده بشهعباس هم دیشب همین و بهم میگفت ... میگفت این روزا همون روزاییه که منتظرش بودیم خوب الان از این روزها هم استفاده کن همونطوری که اون روزها رو قدر میدونستیاما خوب مرد دیگه دنیا رو از زاویه دید خودش میبینه
الهه مامان سلما
18 آذر 93 11:21
تولدت مبااااارک ای خدا هزار ماشالا از اولش مث یه تیکه ماه بودی سرباز کوچولو وخییییلی مبارکه هم ب کیان عزیز و هم به بابا و مامان مهربونت که این همه زحمتت و کشیدند. ازخدا میخوام همیشه شاد و سلامت کنار هم زندگی کنید و عضو جدید و خوشمزه خونتون هم بزودی و راحتی بهتون ملحق شه..
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم الهه جونآمین برای دعای خوبت عزیزم
مریم مامان آیدین
18 آذر 93 11:22
وای مریم فکر کن چقدر خوشحال بوده که صبح زودتر بیدار شده و چقدر اون تنفنگ رو دوست داره که به باباش گفته اونو بیشتر از باباش هم دوست داره البته این حس طبیعیه و همسرت نباید همچین سوالی میکرد....بهش گوشزد کن دیگه از این سوالا نپرس که هم یاس فلسفی میگیری و هم خودت خوب میدونی چند روز بعد جوابش یه چیز دیگه ست
مریم(مامان کیان)
پاسخ
مریم اون سناریو دیروز امروز هم تکرار شد !!!! کم پیش میاد یه چیزی این همه برای کیان جذابیت داشته باشه نهایتش روز اول بوده اما این بار دیگه انگار خیلی جدیهاتفاقا منم به عباس گفتم وقتی بچه انقدر هیجان زده است ازش سؤال احساسی نپرسه
مریم مامان آیدین
18 آذر 93 11:23
قربوووووووووووووووووووووووووووون اون عکسای کوچولوییش برم من اون عکس سه نفره آتلیه تون هم خیییییییییییییلی خوشگل شده چرا بزرگ نکردین؟؟؟خیییییییییییلی ناناز بود
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم مریم جون اون عکس و 16*21 زدیم و الان تو قاب رو میزه
شيوا
18 آذر 93 11:46
تولد تولد تولدت مبارک... کیان جونم تولدت مبارک,ایشا... ۱۲۰ساله بشی عزیزم,در کنار مامان و بابا و خواهر کوچولوت همیشه شاد باشی و خرم...
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم شیوای عزیزم امیدوارم شما هم همیشه کنار خانواده تون روزای خوبی داشته باشین
مامان کیان
18 آذر 93 21:44
سلام عزیز دل من ...تولدت مبارک خوشگل ...تولدت مبارک کوچولو نازم الهی 120 ساله شی الهی مرد بزرگ بشی و همیشه موفقیتها تو جشن بگیریم ...
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزمخیلی ممنون راضیه جون همین طور برای کیان خوشگل شما
مامان یسنا
18 آذر 93 21:51
تولدت مبارک کیان خوشگلم. امیدوارم همیشه بهترینها و برترینها برات اتفاق بیفته و زیر سایه پدر و مادرت و در کنار خواهر کوچولوت زندگی شاد و سراسر موفقیت آمیزی داشته باشی. میگم این قافله عمر عجب میگذره. انگار همین چند ماه پیش بود منتظر زمینی شدن یسنا جونم بودیم و حالا 3 سالو نیم از تولدش گذشته... باورم نمیشه... از همین الان دلتنگم مامانش از این لحظات زیبا لذت ببر تا میتونی که این دوران هیچ وقت برنمیگرده. عکسا همه عالی بودن. بخصوص با دیدن عکس اولی حس خاصی بهم دست داد. نمیخوام یسنا بزرگ بشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم حالا اصلا از دنیا اومدن کیان تا به حال برای من زود نگذشته اما خوب دوران کودکی دیگه کم کم داره میگذره و به نظرم این دلتنگی و نگرانی توی همه مادرا مشترکه .... اونم در مورد من که این طوریه به خاطر اینه کا میترسیم بچه هامون ازمون دور شن
مامان یسنا
18 آذر 93 21:53
عجب تفنگی براش خریدین. میگم یه وقت واقعی نباشه. آخه خیلی واقعی به نظر میرسه.. مبارکت باشه کیان عزیز.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
نه عزیزم خیالت راحتکیان این همه عاشق تفنگ با واقعیش زیاد راحت نیست عموش یه تفنگ شکاری داره که کیان فقط از دور نگاهش میکنه هی به عموش میگه تفنگ و بیار اما تا میاره کیان عقب نشینی میکنه
مامان ریحانه
19 آذر 93 16:17
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ گل برای گل
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم دوستم خیلی خوشحالم کردین
مهتاب مامان اشكان
19 آذر 93 16:32
تولدت مبارك كيان خوشگلم. دست مامان و بابا درد نكنه كه همچين كادوي خوشگلي واست خريدند.عكسهات هم خييييييييلي خوشگله عزيزم.مريم جون راستش از وقتي اشكان تفنگ كيان و ديده ميگه ماماني واسه من هم ميخري من هم واسه هرلحظه اي كه از بچه گيهاي اشكان ميگذره دلم واسه اونروز هاش تنگ ميشه.دوست دارم همينجوري بمونه. ببوس كيان جونمو.كادوي من و اشكان واسه كيان جون يك بوس خوشگل و چسبنده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
عزیزم ممنون که یادمون بودین و تبریک گفتین خوب پس میتونین یه مدتی به جای باج ازش استفاده کنین و تا به حرفتون گوش نداد بگین تفنگ بی تفنگ .... شما هم اشکان نازم و ببوسین
مامان مینا
20 آذر 93 0:17
سلام مریم عزیزم نمیدونی چقد از خوندن پست تولد کیان جیگرم احساساتی شدمو گریه ام گرفت . همیشه ارزو داریم بزرگ شن و به موقعیت هایی که دوست داریم برسن مثلا برن مهد و بعدش برن اول ابتدایی و ..........ولی گاها از بزرگ شدنشون احساس دلتنگی میکنیم برا روزهای کودکیشون مریم جون خندیدن از ته دل تو تک تک لحظات زندگی رو براتون از خدا میخام . تولد 5 سالگی کیان خوشگلم مبارک . بخدا کیان برام با خواهرزاده هام یا برادر زاده هام فرقی نداره . راستی 6 ماهگی بارداری هم به شادی و خوشی از امشب شروع شد انشاالله به شادی و سلامتی فارغ شین. روز و روزگار همیشه به کام
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مینا جون به خدا اصلا نمیخواستم جریان و احساسی کنم خیلی خیلی ممنونم عزیزم قربونت بشم شما خیلی به ما لطف دارین
مامان سمانه
21 آذر 93 16:46
کیان جون تولدت مبارک عزیزم مریم جون به شما هم تبریک میگم تولد گل پسرتو ایشا... 120 ساله بشه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم سمانه عزیزم .... همین طور آریسا خوشگل شما
مامان سمانه
21 آذر 93 16:48
عکسای آتلیه تون خیلی قشنگ بود اتفاقا ما هم هروقت آریسا رو میبریم آتلیه یدونه 3 نفره هم میگیریم آخه این روزا دیگه بر نمیگرده ، حیفه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
چقدر خوب امیدوارم زندگیتون پر از این خاطره های سه تایی قشنگ باشه
مامان سمانه
21 آذر 93 16:49
منم همیشه وقتی بچه های خواهرما بخصوص دخترارو میبینم ، میگم کی میشه آریسا اینقدی میشه ومیدونم یروزی مثل تو از این حرفم پشیمون میشم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
اوه سمانه جون شما خیلی وقت دارین از حالا تا میتونین از روزاتون استفاده کنید
سمانه مامان بهداد
22 آذر 93 12:12
شاديها بهانه ای اند برای زندگی، اميدوارم زندگی گل پسرت پر از بهانه باشد. تولدش مبارک
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خیلی ممنون از لطفتون
مهسا مامان نویان
23 آذر 93 13:54
کیان عزیزم پسر خوشگل تولدت مباااارک امیدوارم زندگی قشنگت سراسر شادی و سلامتی و موفقیت باشه و کنار مامان و بابای مهربونت و خواهر کوچولوی ناز نازی بهترین لحظه هارو داشته باشی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم مهسا جون به خاطر دعای قشنگت خیلی ممنون منم برای نویان قشنگم آرزوی موفقیت های پی در پی و دارم
مامان امیرصدرا
23 آذر 93 15:10
سلام تولدت مبارک عزیزم انشالله که صدوبیست ساله بشی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام قربونت بشم دوستم مرسی
مامان ناهید
23 آذر 93 19:12
عزیزم من هنوز نت ندارم خونه خواهرم هستم اومدم پیامتو دیدم رمزو برات خصوصی می ذارم ببخشید بازم عجله دارم بعد دوباره میام
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم ناهید جون لطف کردین
مامان ناهید
23 آذر 93 19:14
پسر گلمو ببوسید
مامان بهی
25 آذر 93 8:07
كيان جون تولدت مبارك
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 4:48
سلام خوبین ؟ عزیزم به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش لطف و خواهشا با گوشی تلفنتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین .... مرسی ....
مریم(مامان کیان)
پاسخ
بله حتما
مامان فرانک
29 آذر 93 15:10
وای کیان جون چه تفنگ خوشگلی کادو گرفتی مبارکت باشه تولدت مبارک برایت قشنگترین و زیباترین لحظه ها رو آرزو میکنم تا همیشه کنار مامان و بابای خوبت و خواهر عزیزت شیرین ترین لحظه ها رو همراه با سلامتی داشته باشی و هیچ وقت غم تو خونه دلتون راه پیدا نکنه
مریم(مامان کیان)
پاسخ
قربونت فرانک جون خیلی ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 15:32
جــــــــــــــــونم... تولدت مبارک شازده پسر خشگل ایشاله سال دیگه در کنار خواهر کوچولوت تولدتو جشن بگیری خودت در چ حالی ؟ حالت خوبه خواهر؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
فدات شم شیما جون خودمم بد نیستم ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 15:34
سلام مامانی... شاهین تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحال میشم ب پسرم رای بدین کد 40 رو ب شماره 1000891010 پیامک کنید...مرسی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزم چشم به کی رای بدم بهتر از شاهین مو فرفری خودم
مامان و بابای علی
23 دی 93 13:01
سلام عزیزم منم مثل شما یه دخمل دارم و یه پسمل ولی من برا هر کدوم یه وبلاگ جدا درست کردم که خیلیم سخته ترسیدم بزرگ بشن و بخوان خاطراتشونو بنویسن بعد دعواشون بشه من شما رو لینک میکنم شما هم لطفا منو لینک کن مررررررررررررررررررررررررررسی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خدا کوچولوهاتون و براتون حفظ کنه