کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
نوژان جونمنوژان جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

کیان و نوژان

نی نی کوچولو

1393/9/11 20:32
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به پسر قشنگم و دختر خوبم که قرار از این به بعد به جمع خوانندگان وبلاگ اضافه بشهمحبت

و یه سلام به همه دوستای خوبم که با کامنتای خوب و تبریکاشون این روزها کلی خوشحالم کردن و همراهم بودنمحبت

امروز قراره در مورد نی نی کوچولومون باهات حرف بزنم عزیز دلم かわいい のデコメ絵文字 جوجه کوچولوی قشنگم که وقتی بهت میگم خوب تو که جوجه کوچولویی به نی نی مون چی بگم میگی بهش بگو قلب کوچولو゜*はーと*゜ のデコメ絵文字

heartsbar

مدتها بود که در مورد یه نی نی دیگه باهات حرف میزدیم حتی اون موقعی که هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته بودیم و خوب راستش میخواستیم اول از خودت خیالمون راحت بشه اینکه آمادگی پذیرش این قضیه رو داشته باشی و اصلا خودت احساس نیاز کنی که همینم بود و این خودت بودی که ما رو به فکر انداخته بودی و حالا هر روز داشتی در مورد این قضیه حرف میزدی و اطلاعات جمع میکردی☆シンプル★ のデコメ絵文字

بعد از اینکه فهمیدیم داره یه نی نی کوچولو بهمون اضافه میشه هر روز و هر روز در مورد یه نی نی دیگه باهات حرف میزدیم و تو هم که فقط یه همبازی برای سرباز بازی هات میخواستی خوب کلی از این قضیه خوشحال میشدی و منتظر بودی که وقتش برسه و ما هم بریم یه نی نی کوچولو بخریم*コリラックマ* のデコメ絵文字 و خوب کلی سؤال در این مورد داشتی که تو این پست اول میریم سراغ سؤالاتت قبل از اطلاع از ماجرا:

星だよ。3つ のデコメ絵文字مامان نی نی کوچولو رو چطوری میخرین؟

星だよ。2つ のデコメ絵文字مامان نی نی کوچولو نمیتونه حرف بزنه؟

星だよ。3つ のデコメ絵文字مامان پس من چه جوری باهاش بازی کنم؟

星っ☆ のデコメ絵文字مامان نی نی کوچولو که تخت نداره کجا باید بخوابه؟

星っ☆ のデコメ絵文字مامان با هم بریم براش اسباب بازی بخریم؟

星だよ。流れ星 のデコメ絵文字 مامان نی نی کوچولو غذا چی میخوره؟

星っ☆ のデコメ絵文字 مامان میشه با من خوراکی بخوره؟

....... و یه عالمه سوال دیگه واسه کشف دنیای نی نی کوچولو チェックだよ。星だよ。1つ のデコメ絵文字

シンプルだよ。ハートだよ。3つ のデコメ絵文字シンプルだよ。ハートだよ。1つ のデコメ絵文字シンプルだよ。ハートだよ。1つ のデコメ絵文字☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字  ☆シンプル★ のデコメ絵文字    シンプルだよ。ハートだよ。1つ のデコメ絵文字  シンプルだよ。ハートだよ。1つ のデコメ絵文字  シンプルだよ。ハートだよ。3つ のデコメ絵文字 

درست روز 7 آبان ماه بود که من باید میرفتم سونو گرافی اونم یه جای خیلی شلوغ و تو و بابا از صبح مشغول خیابون گردی بودین و حسابی خسته شده بودی خلاصه وقتی اومدین پیش من که دیگه باید میرفتم پیش خانم دکتر و از اونجایی که همراه نباید بالا میومد شما رفتین که غذا سفارش بدین تا منم بیام همون موقع بود که خانم دکتر بهم گفت با یه دختر کوچولو که اصلا هم شبیه خودت نیست موافقی ؟؟ و این من بودم که سیل اشکام جاری شدن و دکتر هم با تعجب میگفت مادر انقدر احساساتی دخترش چی بشه!!!! اما من واقعا دست خودم نبود و همین طوری اشکام میومد فقط یه بار تونستم بگم خانم دکتر سالم باشه جنسیتش فرقی نمیکنه....

و با ذوق اومدم بیرون که برای کیان و بابایی تعریف کنم که باید منتظر یه دختر کوچولو باشیم ☆シンプル★ のデコメ絵文字

همون داخل رستوران بود که با عباس تصمیم گرفتیم قضیه رو به کیان بگیم و اونم تو شادیمون شریک کنیم わーい ハッピー かわいい シンプル のデコメ絵文字

اول عکس سه بعدی رو که دکتر بهم داده بود و نشونش دادم گفتم :

کیان این عکس چیه؟ یه ذره نگاه کرد و گفت : این یه نی نی کوچولو ....

گفتم : دوستش داری میخوای مال ما باشه ؟ یه کم دیگه نگاهش کرد و گفت :میتونه سرباز بازی کنه؟白黒、シンプル のデコメ絵文字

بهش گفتم عزیزم یه دختر کوچولو الان تو دل مامانه؟ وای چشماش گرد شده بود و بهم نگاه میکرد ....

بعد گفت : تو از کجا میدونی تو دلته؟ گفتم : الان که دکتر بودم خانم دکتر بهم گفت تازه همون خانم دکتر گفته که دختره .... بعد کیان پرسید : مامان خانم دکتر از کجا فهمید دختره؟ مگه گل سر داشته؟ گفتم آره دیگه خانم دکترا همه چیز و میفهمن ....

بعد کیان با ناراحتی گفت :مامان آخه دخترا که سرباز بازی بلد نیستن!!! منم گفتم مامان خوب خودت یادش میدی..... هی میگفت :مامان یعنی زود یاد میگیره؟ من و عباس هم تند تند میگفتیم معلومه خوب تو داداش بزرگشی و یادش میدی اونم از بس تو رو دوست داره زود یاد میگیره☆シンプル★ のデコメ絵文字

تا قبل از اینکه ماجرا رو بدونی مدام به من اعتراض میکردی که مامان میدونی چند روز هست که منو بغل نکردی راه بری؟؟ هی فقط میشینی و میگی بیا بغلم اما من میخوام تو بغلت باشم و راه بری気持ち のデコメ絵文字

و خوب حالا برات توضیح دادم که نمیتونم و کمرم درد میگیره .... ولی هنوزم چند وقت یکبار یادت میفته و بازم تکرار میکنی منم بهت قول دادم نی نی مون که دنیا اومد و حالم خوب شد بغلت میکنم و انقدر راه میرم تا تلافی این چند ماه دربیاد

مامانت قربون این دل مهربونت بشه که از وقتی فهمیدی هر مغازه ای که میریم فقط برای نی نی کوچولو دنبال لباس و وسیله میگردی و همه اش نگرانی که وقتی دنیا میاد باید همه چیز داشته باشه

و در آخر یه کم از حرفایی که در مورد دختر کوچولومون میزنی و برات میزارم میدونم که وقتی بزرگ بشین برای هر دوتاتون جالبهコリラックマ のデコメ絵文字  コリラックマ のデコメ絵文字 

かわいい のデコメ絵文字مامان میشه اسمش و بزاریم رادین؟ عزیزم رادین که اسم پسره .... خوب اشکالی نداره میزاریم محمد رادین که دیگه اسم پسر نباشه(رادین اسم یکی از بچه های کلاس ژیمناستیک که از نظر کیان خیلی قیافه مردونه ای داره)

シンプル のデコメ絵文字مامان میشه بریم براش اسباب بازی بخریم؟ مامانی نی نی کوچولو وقتی به دنیا میاد که اسباب بازی نمیخواد بزار به دنیا بیاد میریم میخریم.....مامان آخه میترسم خودش اسباب بازی نداشته باشه و بیاد تانک های من و خراب کنه!!!!!!!

かわいい のデコメ絵文字 مامان میشه من برای خودم یه شغل انتخاب کنم و پولدار بشم؟پول میخوای برای چی پسرم؟ میخوام برای نی نی کوچولومون هر چی میخواد بخرمtumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkyg

かわいい のデコメ絵文字 مامان : کیان اسم نی نی کوچولو مون و بزاریم کارین؟ نه مامان اونوقت وقتی بزرگ بشه همه اش باید کار کنه من دوست ندارم......かわいい のデコメ絵文字

゜*はーと*゜ のデコメ絵文字 مامان : کیان پس اسمش و چی بزاریم؟ بزاریم هستی (هستی یکی از دوستای کیان که 11-12 سالشه اما خیلی خوب با هم بازی میکنن)مامان : حالا چرا هستی؟ چون هستی خیلی خوبه و من هر چی بگم گوش میکنه表情 のデコメ絵文字

و چند روز بعد .... مامان اگر تو و بابا کارین دوست دارین خوب بزارین کارین ، من شوخی کردم گفتم همه اش باید کار کنه表情 のデコメ絵文字(حالا چرا نظرش عوض شده منم نمیدونم)

عزیز دلم جوجه کوچولوی قشنگم از خدا میخوام که همیشه قلب کوچولوت همینقدر مهربون بمونه و همین جوری خواهر کوچولوت و دوست داشته باشیمن و بابایی همه سعیمون و میکنیم تا بهترین خواهر برادری و تجربه کنید و بهترین خاطرات کودکیتون بشه خاطراتی که مشترک با هم دیگه داشتین....

از حالا هر شب در مورد این که چه رفتاری اشتباهه و ممکنه قلب کوچولوی تو رو برنجونه صحبت میکنیم و اینکه چه کارایی نباید بکنیم نکنه روحیه حساس خواهرت و برنجونه...... دوست دارم بدونین که من و بابایی بهترین ها رو براتون میخوایم

از خدای مهربون میخوام که مراقب همه کوچولوهای دنیا باشه و کنار اونا مراقب دو تا کوچولوی من هم باشه.

 

 

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (17)

مامان
12 آذر 93 16:16
کیان خوشگلم چه خوب با این قضیه کنار اومده. آفرین کیانم که دوس داری خواهر کوچولوت همه چی داشته باشه.. محمد رادین خوب اومدی میگم دقت کیان جونو ببین کارین یعنی همش باید کار کنه.. کارین ... قشنگه ... به چه معنی هست؟
مریم(مامان کیان)
پاسخ
راستش خودمون هم از تفسیرش تعجب کردیم کارین به معنای دور و بعید.... انتخاب کیان و باباشه و من هنوز موافق این اسم نیستم!!!
مریم مامان آیدین
12 آذر 93 16:17
واااااااااااااااااای مریم من عاااااااااشق اون گل سر تعیین جنسیت کیان شدم ای جووووووووووونم که تعیین جنسیتش بر اساس گل سر داشتن یا نداشتنه کارین ها زیاد کار میکنن؟؟؟!!! راست میگه محمد رادین دیگه پسرونه نیست !!! الهی مریم زود اسباب بازی های دخملی رو رو کن که خیال پسرمون راحت بشه خووووووووووب
مریم(مامان کیان)
پاسخ
یعنی این همه این اسم و شنیده بودم تا به حال به این جنبه اش دقت نکرده بودمآره بابا کیان خیلی نگران وسایلشه
مریم مامان آیدین
12 آذر 93 16:18
الهی هر دو عااااااااااشق هم باشن و بعد هم عاااشق مامان و بابای مهربونشون وای مریم چه حس عجیبی....دوباره اون احساات شیرین از اول پیداشون میشه....انتظار برای دیدن روی ماه کوچولویی که تو دلته و تکون میخوره و هنوز نیومده بدجور برای خودش جا باز کرده
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خدا کنه مریم جونمآره همه اون حسا دارن دوباره زنده میشن البته کنار همه استرس ها و اضطراب هایی که همیشه داشتم و دارم.......
مریم مامان آیدین
12 آذر 93 16:20
مریم فکر کنم تو اولین مامانی باشی که دختری داری که از اول باید بدونه که سرباز بازی رو حتما خوب و با قاعده کیانی یاد بگیره ای جوووونم فرمانده کوچولو چه حالی بکنه از سربازخونه داشتن و اموزش سربازیش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آره واقعا فکر کنم از اون دخترایی بشه که همه کاراشون پسرونه میشه
مهتاب مامان اشکان
12 آذر 93 17:26
الهي خاله فداش بشه.كيان جونم خوش بحالت كه داره ي خواهر خوشگل كوچولو واست مياره ماماني.الهي كه سالم بدنيا بياد مامانش.بهترين كاري بود كه ميتونستي واسه كيان بكني.ميبوسمش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم شما هم اشکان نازم و ببوسین
مامان ریحانه
12 آذر 93 17:46
الهههههههههههههههی من فدات بشم خاله جون یعنی مامانش اینا که گفتی آخر شیرین زبونیه خصوصا تفسیرش در مورد کارین آخه بگو جوجوکوچولو اینا چه جوری به ذهن تو میرسه الهی که همیشه سلامت باشه و روزای خوشی رو همراه با آبجی کوچولوش بگذرونه هزاران بوس برای آقا کیان باهوش
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم ممنون برای دعای قشنگتون
الهه مامان سلما
12 آذر 93 18:46
عزیزدلم .کیان مهربونم...مبارکت باشه خاله یه اجی خوشمزه که پیشاپیش امیدورام روزای خوب و شادی کنار هم داشته باشید و قدر مامان و بابای دلسوزتونو بدونید.. مریم جون تو اصلا ب فکر ضعف و غش ما نیستیا خواهر...من قربون اون جوجه کوچولوت بشم..
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم الهه جانخدا نکنه الهی سایه ات صد سال بالای سر سلمای نازم باشه
مامان آنیسا
13 آذر 93 8:16
اومدن فرشته کوچولو مبارک عزیزم
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنونم
شيوا
13 آذر 93 9:51
مریم جون آدم برا کارای بچه های این زمونه واقعا کپ میکنه تفسیر معنی کارین کیان جون واقعا عالی بود,محمدرادینم که واقعا اسم دخترونه و قشنگیه من عاشق این شیرین زبونی و کارای خارق العاده شون هستم راستی مریم جون شما با خریدن اسباب بازیای جنگی زمینه سربازبازی کیان جونو چیدین یا خودش ناخودآگاه این بازی رو خیلی دوست داره,این برام سواله ؟ ببوسین کیان جون و خواهره تو راهیش,البته اگه تونستین
مریم(مامان کیان)
پاسخ
دو هفته پیش که خودش و برده بودم دکتر هر دکتر و پرستاری ازش پرسید اسم نی نی تون و چی میزارین گفته محمد رادین..... راستش خودمم کلی به این جریان فکر کردم یادمه اولین بار یه سرباز دست پسر خاله ام دید و خیلی خوشش اومد ما هم براش خریدیم از اونجا به بعد همه اش اصرار خودش بوده برای خرید تفنگ و سرباز و البته تاثیر بازی های کامپیوتری
مامان مینا
14 آذر 93 11:50
سلام دوست عزیز و مهربون امان از دست این شیرین زبونیای بچه ها که واقعا ادمو به این فکر می اندازه که ماهم بچه بودیم چرا انقد زبون نمیریختیم .شاید مثل اینها عاقل نبودیم شاید ........... ای جاااااااااااانم که کیان میخواد تمام اصول سربازی و انجام عملیات روی تانک و اصول تفنگ و کلا تمام وسایل سربازیو میخواد برای نی نی کوچولو(محمد رادین )یاد بده . ولی مریم باید بهش قول بدی اگه ابجی جونش اهل سرباز بازی نباشه باید یه داداشی براش بیاری که کلللللللللللللللللی باهم سرباز بازی کنن.تو که نمیخوای دل کیان روبشکنی؟ امیدوارم خواهر برادرای خوبی برای هم باشن و همیشه تکیه گاه هم باشن و زنداداش و شوهر خواهر از هم جداشون نکنه . اینا همش درحد درد و دل بود . به دل نگیریا. اخه اعضای دیگه ای که اضافه میشن به خانواده(عروس خانم و اقا داماد)گاها دیده شده که .............................. امیدوارم بهترین خواهر برادر دنیا شن و شمام لذت ببری.
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مینا جون درست میگی بچه های این دوره با دیپلم به دنیا میان و از دنیای کودکی ما خیلی خیلی فاصله دارن اتفاقا کیان خودش هم میگه این دفعه نی نی مون دختره عیبی نداره ولی دفعه بعد باید حتما پسر باشه منم از خدا میخوام اینا با هم خوب باشن حالا تا موقع ازدواج کردنشون.........
مامان امیرصدرا
15 آذر 93 15:49
سلام به به چه اسم قشنگی انتخاب کردی خدا حفظش کند
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام خیلی ممنون دوستم
فاطمه
17 آذر 93 14:12
تولدت مبارک عزیزم ایشالا120سال زنده باشی
مریم(مامان کیان)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم شما اولین نفرین که یادتون بوده
مریم مامان آیدین
17 آذر 93 15:46
سلاااااااااااااااااااام کیان خوشگلم تولدت مبااااااااااااااااااااااارک الهی 120 ساله بشی عسل من قربوووووووووووووووونت برم پسرکمون 5 ساله شده فدای اون آقا شدنت
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام عزیزمخیلی خیلی ممنونم آره دیگه واقعا آقا شده نمیدونم ما مامانا چرا این طوری هستیم این همه آرزوی بزرگ شدنشون و داریم اما وقتی دارن بزرگ میشن ما غصه میخوریم و دلتنگ میشیم
مریم مامان آیدین
17 آذر 93 15:49
مریم فکر میکنم 5 سالگی سن خاصی باشه اره؟؟؟ من حس میکنم الان میتونیم بگم کیان بزرگتر شده....الهی قربونش برم خییییلی ببوس خوشگلمو
مریم(مامان کیان)
پاسخ
آره دقیقا یاد یک سالگیش افتادم که به نظرم خیلی بزرگتر شده بود ........ قربونت بشم مریم جونم
فاطمه
17 آذر 93 16:04
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد
مامان مینا
17 آذر 93 20:35
سلام کیان خوشگلم تولدت مبارک ایشاالله سال اینده ابجی هم کنارت باشه و تولد چهار نفری بگیرین اینام کادوی توبدت از طرف الینا
مریم(مامان کیان)
پاسخ
سلام مینا جون خیلی خیلی ممنونم که یادتون بود و بهمون تبریک گفتین
کوثر
7 دی 93 20:27
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم